Industria minera
Industria minera
◆ L'impattu largu di u cunflittu hè previstu di mette una pressione ascendente nantu à i prezzi di i metalli pruduciutu in Russia, un fornitore chjave di palladiu è unu di i pruduttori principali di platinu, diamanti, oru è nichel.
◆ L'Ucraina hè un pruduttore di merchenzie menu impurtante, chì rapprisenta u 3% di a produzzione glubale di minerale di ferru è una parte più chjuca di uraniu è carbone.
◆ L'impattu di u cunflittu russo-ucrainu hà purtatu una volta à una crescita di i prezzi mundiali di u petroliu è di u gasu naturale. Siccomu a Russia hè unu di i principali esportatori di idrocarburi in u mondu, ogni interruzzione di furnimentu metterà pressioni inflazionistiche supplementari nantu à l'ecunumia glubale, in particulare in i paesi chì sò assai dipendenti da l'impurtazioni.
Gas di Petroliu
◆ I principali cumpagnie di petroliu è di gas cumpresi BP, Shell è Exxon Mobil anu annunziatu disinvestimenti in Russia. À u listessu tempu, e sanzioni limitanu l'offerta di fondi, tecnulugia è equipaghji à u settore di u petroliu è di u gasu di Russia.
◆ U cunflittu presenta un risicu potenzalmentu significativu di supply à l'Europa postu chì i pipelines russi sò a fonte principale di l'impurtazioni di gasu europee. Tuttavia, postu chì SWIFT hà sanzionatu a Russia, l'Occidenti hà permessu finu à avà u cummerciu di l'energia, è i flussi di gas da a Russia à l'Europa sò in realtà aumentati.
Industria di imballaggi
◆ I principali fornitori di imballaggi internaziunali restanu largamente micca affettati.
◆ Mondi hè una eccezzioni perchè pussede u più grande pruduttore di carta di Russia, Mondi Syktyvkar, chì deriva circa 12% di i so rivenuti totali da Russia è hè dunque vulnerabile à una deprezzazione di u rublu. Mondi hà ancu suspesu l'operazioni in Ucraina per avà, mentre chì e so azioni sò cascate di circa 20% da quandu u cunflittu hà scoppiatu u 24 di ferraghju.
Industria Farmaceutica
◆ U cunflittu in Ucraina puderia purtà à disruption di esperimenti in Ucraina, Russia è i paesi vicini.
◆ A spesa di assistenza sanitaria è a vendita di droghe in Ucraina sò prubabilmente diminuite drasticamente. U vandalismu è u saccheghju di e farmacie, è ancu a riluttanza di i pazienti à cercà trattamentu per e cundizioni croniche, disturbanu ancu l'attività di prescrizione ucraina è l'opportunità di accessu à u mercatu.
◆ Comparatu à l'Ucraina, l'impattu di a Russia nantu à a spesa di salute è a vendita di farmacia hè più debule in u cortu termini, ma pò intensificà cù u tempu. L'esportazioni farmaceutiche russe, anche se limitate, saranu ancu affettate negativamente.
◆ Primi sò obligatu à aumentà per via di u risicu aumentatu di perdita per via di inestabilità pulitica, cumpresu u risicu puliticu, marittimi, aerei, trasporti di carichi è cyber insurance.
Strumenti medichi:
◆ A causa di deteriorating cundizioni ecunomichi, sanzioni finanziarii è embargoes ticnoluggìa dâ, l 'industria di dispusitivi medicale di Russia sarà affettatu negativu da u cunflittu Russian-Ucraina, cum'è a maiò parte di i dispositi medichi sò impurtati da i Stati Uniti è l'Europa.
◆ Mentre u cunflittu cuntinueghja, l'aviazione civile in Europa è in Russia serà severamente disturbata, affettendu a distribuzione di l'equipaggiu medicale aereo. A catena di fornitura medica hè prevista di cuntinuà à esse disturbata postu chì certi materiali, cum'è u titaniu, venenu da Russia.
◆ A perdita di l'espurtazioni russi di i dispositi medichi ùn hè micca aspittatu per esse significativu, postu chì questi rapprisentanu menu di 0,04% di u valore di tutti i dispositi medichi venduti in u mondu.