A nostra nova serie di prudutti di titaniu

BMT hà introduttu una nova serie di pruduttiTitanium è Titanium Alloy Plate, foglia è bobina,Forgiatura di Titaniu, Barra di titaniu, Titanium SeamlessèTubi saldati in titaniu, Filu di Titanium, Fittings di titaniuèPezzi di machining Titanium.

A produzzione annuale di BMT di prudutti di titaniu hè di circa 100000 tunnellate, cumprese 20000 tunnellate per PHE (Plate for heat exchanger), è 80000 tunnellate per altre applicazioni.BMT di alta qualità Titanium è Titanium Alloy Plate, Sheet and Coil, Titanium Forgings, Titanium Bar, Titanium Seamless and Welded Pipes, Titanium Wire, Titanium Fittings è Titanium Machining Parts sò sottu strettu seguimentu è verificatu in termini di materia prima - spugna di titaniu.

BMT cuntrolla u prucessu tutale, cum'è a fusione, forgiatura, laminazione calda, laminazione à friddu, trattamentu termale, etc. Esportamu prudutti in u mondu è vi accolgu cun caloru per cooperà cun noi.

 

A lega di titaniu hè principalmente aduprata per a produzzione di cumpunenti di compressori di u mutore di l'aeronautica, seguita da e parti strutturali di missili, missili è aerei d'alta velocità.À a mità di l'anni 1960, u titaniu è e so leghe sò stati utilizati in l'industria generale per fà elettrodi in l'industria di l'elettrolisi, condensatori in stazioni di energia, riscaldatori per a raffinazione di petroliu è a desalinizazione di l'acqua di mare, è i dispositi di cuntrollu di a contaminazione ambientale.U titaniu è i so ligami sò diventati un tipu di materiali strutturali resistenti à a corrosione.Inoltre, hè ancu utilizatu in a produzzione di materiali di almacenamentu di l'idrogenu è di ligami di memoria di forma.

In cunfrontu cù l'altri materiali metallichi, a lega di titaniu hà i seguenti vantaghji:

  1. Alta forza specifica (forza di trazione / densità), a forza di tensione pò ghjunghje à 100 ~ 140kgf / mm2, è a densità hè solu 60% di l'acciaio.
  2. A temperatura media hà una bona forza, a temperatura d'usu hè parechji centu gradi più altu ch'è quella di l'alia d'aluminiu, pò ancu mantene a forza necessaria à a temperatura media, è pò travaglià per un bellu pezzu à una temperatura di 450 ~ 500 ℃.
  3. Bona resistenza à a corrosione.Un film d'ossidu uniforme è densu hè subitu furmatu nantu à a superficia di titaniu in l'atmosfera, chì hà a capacità di resiste à a corrosione da parechji media.In generale, u titaniu hà una bona resistenza à a corrosione in i media ossidanti è neutri, è hà megliu resistenza à a corrosione in l'acqua di mare, u cloru umitu è ​​i suluzioni di cloruri.Ma in riduzzione di i media, cum'è l'acidu cloridicu è altre suluzione, a resistenza à a corrosione di titaniu hè povira.
  4. Allie di titaniu cù una bona prestazione di temperatura bassa è elementi interstiziali estremamente bassi, cum'è Gr7, ponu mantene un certu gradu di plasticità à -253 ℃.

U modulu d'elasticità hè bassu, a conduttività termale hè chjuca, è ùn hè micca ferromagneticu.

4Più chjucu u megliu

 

Titanium è ligami di titaniu anu i vantaghji di a bassa densità, alta forza specifica è bona resistenza à a corrosione, è sò largamente usati in parechji campi.

Forgiatura di titaniuhè un metudu di furmazione chì applica a forza esterna à i blanks di titaniu metallicu (esclusi i platti) per pruduce a deformazione plastica, cambià a dimensione, a forma è migliurà u rendiment.Hè adupratu per a fabricazione di parti meccaniche, pezzi di travagliu, arnesi o spazii.Inoltre, secondu u mudellu di muvimentu di u slider è i mudelli di movimentu verticale è horizontale di u slider (Per forgiatura di parti slender, lubricazione è rinfrescante, è forgiatura di parti di produzzione à alta velocità), altre direzzione di u muvimentu pò esse aumentata da utilizendu un dispusitivu di compensazione.

4 anellu di forgiatura

Dettagli di forgiatura di titaniu

t0156fb4a62dc6cc585

 

 

I metudi di sopra sò diffirenti, è a forza di forgiatura necessaria, u prucessu, u tassu d'utilizazione di materiale, a produzzione, a tolleranza dimensionale, è i metudi di lubricazione è di rinfrescante sò ancu diffirenti.Sti fattori sò ancu fattori chì affettanu u livellu di l'automatizazione.

Forgiatura hè un prucessu d'utilizà a plasticità di u metale per ottene un prucessu di furmazione plastica cù una certa forma è proprietà strutturali di u biancu sottu à l'impattu o a pressione di l'utillita.A superiorità di a produzzione di forgiatura hè chì ùn pò micca solu ottene a forma di e parti meccaniche, ma ancu migliurà a struttura interna di u materiale è migliurà e proprietà meccaniche di e parti meccaniche.

 

BMT hè specializata in a produzzione di forgiatura di titaniu premium è di forgiatura di lega di titaniu cù capacità meccanica eccellente, tenacità, resistenza à a corrosione, bassa densità è alta intensità.A prucedura standard di pruduzzione è rilevazione di i prudutti di titaniu BMT anu superatu sia a cumplessità tecnologica sia a difficultà di lavorazione di a fabricazione di forgiatura di titaniu.

A produzzione di foging di titaniu di alta qualità di precisione hè basatu annantu à u nostru disignu di prucessu prufessiunale è u metudu progressiva gradualmente.A forgiatura di titaniu BMT pò esse appiicata à a gamma da a struttura di supportu di u scheletru chjucu à a forgiatura di titaniu di grande dimensione per l'aviò.

Forgiatura di titaniu BMT sò largamente utilizati in parechje industrii, cum'è l'aerospaziale, l'ingegneria offshore, l'oliu è u gasu, u sportu, l'alimentariu, l'automobile, l'industria minera, l'armata, marina, etc. A nostra capacità di produzzione annuale hè sin'à 10 000 tunnellate.

Pipe è tubu di titaniu (2)
_20200701175436

Chì BMT pò fà per voi?

BMT hè spicializata in Pezzi Lavrati CNC, ma per via di u virus scoppiu in u mondu sanu, a nostra attività domestica cresce rapidamente è l'affari d'oltremare si calanu.Inoltre, per via di a fiducia di u nostru cliente di cuuperazione à longu andà in Italia, avemu travagliatu annantu à un prughjettu di prefabbricazione assai grande di raccordi di titaniu, fustu di titaniu foring, estremità di stub forging customizati di titaniu, etc., cusì avemu decisu di espansione a nostra attività in prudutti di titaniu.Allora, se ne avete bisognu, cuntattateci avà!


Tempu di posta: 19-07-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi