Lavorazione CNC è stampi à iniezione 3

Molding à iniezionePorta

Hè u canali chì cunnetta u corridore principale (o corridore di ramu) è a cavità.L'area di sezione trasversale di u canali pò esse uguali à u canali di flussu principale (o canali di ramu), ma hè generalmente ridutta.Dunque hè a più chjuca area di sezione trasversale in tuttu u sistema di corridore.A forma è a dimensione di a porta anu una grande influenza nantu à a qualità di u pruduttu.

 

U rolu di a porta hè:

 

A. Cuntrolla a velocità di flussu di materiale:

B. Si pò prevene backflow per via di a solidificazione prematura di a fusione almacenata in questa parte durante l'iniezione:

C. U fusione chì passa hè sottumessu à una forte cisura per aumentà a temperatura, riducendu cusì a viscosità apparente è migliurà a fluidità:

D. Hè cunvenutu per separà u pruduttu è u sistema di runner.U disignu di a forma di a porta, a dimensione è a pusizione dipende da a natura di u plasticu, a dimensione è a struttura di u pruduttu.

A forma trasversale di a porta:

In generale, a forma trasversale di a porta hè rettangulare o circular, è l'area di seccione trasversale deve esse chjuca è a lunghezza deve esse curta.Questu ùn hè micca solu basatu annantu à l'effetti di sopra, ma ancu perchè hè più faciule per e porte chjuche per diventà più grande, è hè difficiule per e porte grande per sminuisce.U locu di a porta deve esse generalmente sceltu induve u pruduttu hè più grossu senza affettà l'apparenza.U disignu di a dimensione di a porta duverebbe piglià in contu e proprietà di a fusione plastica.

 

A cavità hè u spaziu in u moldu per i prudutti di plastica.I cumpunenti utilizati per furmà a cavità sò cullittivamenti chjamati pezzi stampati.Ogni parte moldata spessu hà un nome speciale.I pezzi stampati chì custituiscenu a forma di u pruduttu sò chjamati muffa cuncavi (chjamati ancu muffa femina), chì custituiscenu a forma interna di u pruduttu (Cum'è buchi, slots, etc.) sò chjamati nuclei o punzoni (cunnisciutu ancu com'è stampi maschili). ).Quandu u disignu di pezzi stampati, a struttura generale di a cavità deve esse prima determinata secondu e proprietà di u plasticu, a geometria di u pruduttu, a tolleranza dimensionale è i requisiti per l'usu.U sicondu hè di selezziunà a superficia di separazione, a pusizione di a porta è u foru di ventu è u metudu di demoulding secondu a struttura determinata.

IMG_4812
IMG_4805

 

 

Infine, secondu a dimensione di u pruduttu di cuntrollu, u disignu di ogni parte è a cumminazione di ogni parte sò determinate.U fustu di plastica hà una pressione alta quandu entra in a cavità, cusì i pezzi stampati sò deve esse sceltu raghjone è verificate per forza è rigidità.Per assicurà a superficia liscia è bella di i prudutti di plastica è u demoulding faciule, a rugosità di a superficia in cuntattu cù u plasticu deve esse Ra> 0.32um, è deve esse resistente à a corrosione.I parti furmati sò generalmente trattati termicamente per aumentà a durezza, è sò fatti di acciaio resistente à a corrosione.

IMG_4807

Tempu di pubblicazione: 22-settembre-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi