Processi di machining CNC

Processi di machining CNC

L'operatori impegnati in ogni tipu di macchinari devenu passà a furmazione tecnica di sicurezza è passà l'esame prima di piglià u postu.

  1. Prima di funziunà

Prima di u travagliu, aduprate l'equipaggiu protettivu strettamente in cunfurmità cù i rigulamenti, attaccate i braccialetti, ùn portanu micca sciarpa, guanti, e donne anu da portà capelli in u cappellu.L'operatore deve stà nantu à u pedale.

Bulloni, limiti di viaghju, segnali, dispusitivi di prutezzione di sicurità (assicurazione), parti di trasmissione meccanica, parti elettriche è punti di lubrificazione deve esse strettamente verificati prima di inizià.

Tutti i tipi di tensione di salvezza di l'illuminazione di l'utensili di macchina, a tensione ùn deve esse più di 36 volti.

In u funziunamentu

U travagliu, a pinza, l'attrezza è a pezza di u travagliu deve esse fermamente chjappi.Tutti i tipi di machini arnesi deve esse cuminciatu dopu à l'iniziu di lentu idling, tuttu normale, prima di l'operazione formale.Hè pruibitu di mette arnesi è altre cose nantu à a superficia di a pista è a tavola di travagliu di a machina.Ùn sguassate micca i filamenti di ferru cù a manu, utilizate strumenti speciali per pulizziari.

Osservate a dinamica circundante prima di inizià a macchina.Dopu chì a machina utensile hè iniziata, stà in una pusizioni sicura per evità e parti in muvimentu di a macchina è a spruzzatura di limatura di ferru.

In u funziunamentu di ogni tipu di macchine utensili, hè pruibitu di aghjustà u mecanismu di velocità variabile o u colpu, è hè pruibitu di tuccà a superficia di travagliu di a parte di trasmissione, a pezza di travagliu in muvimentu è l'utillita di taglio in a trasfurmazioni manualmente.Hè pruibitu di misurà ogni dimensione in u funziunamentu, è hè pruibitu di trasfiriri o piglià arnesi è altri articuli attraversu a parte di trasmissione di a machina.

A fresatrice CNC à 5 assi chì taglia a parte di l'automobile d'aluminiu. U prucessu di fabricazione Hi-Technology.
AdobeStock_123944754.webp

Quandu si trova un rumore anormale, a macchina deve esse fermata immediatamente per mantenimentu.Ùn hè micca permessu di curriri per forza o cù a malatia, è a macchina ùn hè micca permessa di esse sopracargata.

In u prucessu di trasfurmazioni di ogni parte, implementà strettamente a disciplina di u prucessu, vede chjaramente i disegni, vede chjaramente i punti di cuntrollu, rugosità è esigenze tecniche di parti pertinenti di ogni parte, è determina u prucessu di fabricazione di e parti.

Aghjustate a vitezza è a corsa di a macchina utensile, clamp the workpiece and tool, and pulp themacchina strumentudeve esse firmatu.Ùn lasciate micca u travagliu quandu a macchina hè in funzione.Sè vo vulete lascià per qualchi ragiuni, vi tocca à piantà è tagliate u suminatu putenza.

Dopu à u funziunamentu

A materia prima per esse trasfurmata, i prudutti finiti, i prudutti semifiniti è i rifiuti deve esse ammucchiati in u locu designatu, è ogni tipu d'arnesi è arnesi di taglio deve esse mantene intactu è in boni cundizioni.

Dopu à u funziunamentu, hè necessariu taglià l'alimentazione, sguassate l'utillita, mette i manichi in a pusizione neutra, è chjude a scatula di switch.

Pulite l'attrezzatura, pulite e limatura di ferru, è lubricate a guida di guida per prevene a ruggine.

prucessu di machiningregulamentu hè unu di i ducumenti prucessu chì stipule u prucessu di machining è u metudu funziunamentu di parti.Hè in i cundizioni di pruduzzione specifichi, u prucessu più ragiunate è u metudu di funziunamentu, in cunfurmità cù a forma prescritta scritta in u documentu di prucessu, chì hè usata per guidà a produzzione dopu l'appruvazioni.I prucedure di prucessu di machining generalmente includenu i seguenti cuntenuti: rotte di prucessu di trasfurmazioni di pezzi, u cuntenutu specificu di ogni prucessu è l'equipaggiu è l'equipaggiu di prucessu utilizatu, articuli di ispezzione di pezzi è metudi d'ispezione, dosa di taglio, quota di tempu, etc.

Lavorazione CNC-1

Tempu di post: 16-aug-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi