Prucedure di machining
Turning: Turning hè un metudu di taglià a superficia rotativa di una pezza cù un strumentu di tornu nantu à un tornu. Hè principarmenti utilizatu per trasfurmà diverse parti di l'arbu, manica è discu nantu à a superficia rotativa è a superficia spirale, cumprese: superficia cilindrica interna è esterna, superficia conica interna è esterna, filettatura interna è esterna, formando superficia rotativa, faccia finale, groove è zigrinatura. . Inoltre, pudete drill, reaming, reaming, tapping, etc.
Trattamentu di fresatura: a fresatura hè principalmente aduprata per a lavorazione di sgrossatura è semi-finitura di ogni tipu di piani è solchi, etc., è e superfici curve fissi ponu ancu esse trattate da a furmazione di fresa. Pò esse u pianu di fresatura, a superficia di u passu, a forma di a superficia, a superficia spirale, a chjavetta, a groove T, a groove a coda di rondine, a filetta è a forma di denti è cusì.
Trattamentu di planing: planing hè l'usu di planer nantu à u metudu di taglio planer, principarmenti utilizatu per processà una varietà di piani, grooves è rack, spur gear, spline è altri autobus hè una superficia formata in linea dritta. Planing hè più stabile di fresatura, ma a precisione di trasfurmazioni hè più bassu, u strumentu hè facile à dannu, in a pruduzzioni di massa hè menu usata, spessu da fresatura produtividade supiriuri, trasfurmazioni broaching invece.
Perforazione è foratura: Perforazione è foratura sò metudi di fori di machining. A perforazione include foratura, alesatura, alesatura e svasatura. À mezu à elli, drilling, reaming è reaming appartene à a rough machining, semi-finishing machining è finitura machining rispittivamenti, cumunimenti canusciutu comu "foratura - reaming - reaming". A precisione di perforazione hè bassa, per migliurà a precisione è a qualità di a superficia, a perforazione deve cuntinuà à reaming è reaming. U prucessu di perforazione hè realizatu nantu à a pressa di perforazione. L'alésatura hè un metudu di taglio chì usa una fresa di foratura per cuntinuà a lavorazione di seguitu di u foru prefabbricatu nantu à a pezza di travagliu nantu à a macchina.
Macinazione di macinazione: A machinazione di macinazione hè principalmente aduprata per finisce a superficia cilindrica interna è esterna, a superficia conica interna è esterna, a superficia piana è formante (cum'è spline, filu, gear, etc.) di e parti, per ottene una precisione dimensionale più altu è rugosità superficiale più chjuca.