Industria di l'automobile
◆ Cum'è un mercatu auto regiunale, a pusizione mundiale di Russia hè relativamente pocu impurtante. Dunque, quelli chì travaglianu in l'industria di l'automobile ponu caccià sta crisa. Ma cù più attori di l'industria di l'auto chì suspendenu l'operazioni lucali in Russia è a caduta di u cunflittu, un colapsu di u mercatu è a produzzione di vitture hè issa inevitabbile in Russia, in particulare in Ucraina.
◆ L'offerta glubale attuale di veiculi ligeri hè seriamente insufficiente, soprattuttu per via di a carenza sempre severa di chips. Questu significa chì ancu più luntanu da l'Ucraina è a Russia colpite da a crisa, una ulteriore intensificazione di l'inflazione avarà effetti macroeconomichi cascate, purtendu à una diminuzione di a dumanda sottostante in l'industria di l'auto è risichi à cortu termine per a vendita è a produzzione di veiculi ligeri glubale.
Industria bancaria è di pagamentu:
◆ A cuntrariu di l'altri industrii, i banche è i pagamenti sò usati com'è strumentu per impediscenu l'attacchi militari di Russia contr'à l'Ucraina, soprattuttu pruibendu l'usu di i sistemi di pagamentu maiò di Russia, cum'è SWIFT, per impediscenu a Russia di participà à u cummerciu internaziunale. Cryptocurrencies ùn sò micca sottu à u cuntrollu di u guvernu russu, è u Kremlin hè improbabile di utilizà questu modu.
◆ Cù u rapidu decadenza di u putere di compra di i dipositi di i clienti, a fiducia di i cunsumatori in u sistema finanziariu russu hè stata dannata, è a dumanda di u cunsumu per i soldi, in particulare di valuta straniera, hè aumentata. Inoltre, i filiali europei di i banche russi sò stati ancu custretti in fallimentu per via di sanzioni. Finu a ora, i dui più grandi banche di Russia, VTB è Sberbank, ùn sò micca stati inclusi in e sanzioni. I banche di sfida digitale occidentali è i Fintechs anu facilitatu i clienti chì sustenenu l'Ucraina cù donazioni di carità.
◆ L'industria di a custruzzione di l'Ucraina hè stata espansione rapidamente, ma a prospettiva di l'oghje hè sbulicata, cù prughjetti maiò attualmente in corso prubabilmente esse messi in attesa, novi piani d'investimentu sò stati messi in attesa, è l'attenzione è e risorse di u guvernu sò deviate à operazioni militari. I mercati europei, chì cunfinanu cù a Russia, puderanu ancu soffre se a fiducia di l'investitori in più regioni piglia un successu.
◆ L'intervenzione militare di Russia hà aggravatu a pressione à l'alza nantu à i prezzi di u petroliu è di l'energia, chì hà risultatu in i costi più elevati di produzzione è di trasportu per i materiali di custruzzione chjave, chì anu ancu un impattu indirettu nantu à a industria di a custruzzione in a regione più larga. A Russia è l'Ucraina sò ancu grandi pruduttori è esportatori di l'azzaru (principalmente à u mercatu di l'UE).