Tecnulugia di trasfurmazioni
Macinatrice
Grinder hè una macchina arnesi chì usa strumenti abrasivi per macinà a superficia di u travagliu.A maiò parte di i macinatori utilizanu roti rotanti à alta velocità per a macinazione, mentre chì uni pochi usanu olii, cinturini abrasivi è altri abrasivi è abrasivi gratuiti per u processu, cum'è mulinu, superfinishing machine tool, smerigliatrice a cintura abrasiva, smerigliatrice e lucidatrice.
TrattamentuGamma
I Grinders ponu processà materiali cù una durezza più alta, cum'è l'acciaio induritu, a lega dura, etc. Pò ancu processà materiali fragili, cum'è vetru è granitu. U macinatu pò macinà cù alta precisione è rugosità di a superficia petite, è pò ancu macinà cun alta efficienza, cum'è una macinazione putente.
Storia di u sviluppu di macinazione
In l'anni 1830, per adattà à a trasfurmazioni di parti induriti cum'è orologi, biciclette, macchine per cucire è pistole, Gran Bretagna, Germania è Stati Uniti anu sviluppatu grinders chì utilizanu roti abrasivi naturali. Queste smerigliatrici sò state rifatte aghjustendu teste di macinazione à e macchine utensili esistenti in quellu tempu, cum'è torni è piallatrici. Eranu simplici in struttura, bassa in rigidità, è faciuli di generà vibrazioni durante a macinazione. L'operatori sò stati richiesti d'avè alte cumpetenze per macinà pezzi precisi.
A macina cilindrica universale fabbricata da Brown Sharp Company di i Stati Uniti, chì hè stata esposta à l'Expo di Parigi in u 1876, hè a prima macchina cù e caratteristiche basi di i macini muderni. U so quadru di a testa di u travagliu è u tailstock sò stallati nantu à u bancu di travagliu alternativu. U lettu in forma di scatula migliurà a rigidità di a macchina, è hè dotatu di internumacinazioneaccessori. In u 1883, a cumpagnia hà fattu un macinatore di superficia cù un capu di grinding muntatu nantu à una colonna è un bancu di travagliu chì si move avanti è avanti.
Intornu à u 1900, u sviluppu di abrasivi artificiali è l'applicazione di l'accionamentu idraulicu anu prumuvutu assai u sviluppu dimacinatrici. Cù u sviluppu di l'industria muderna, in particulare l'industria di l'automobile, parechji tippi di trituratori sò ghjunti unu dopu l'altru. Per esempiu, à l'iniziu di u XXu seculu, un macinatu internu planetariu, un macinatu à crankshaft, un macinatu à camshaft è un macinatore à pistone cù una ventosa elettromagnetica sò stati sviluppati successivamente per processà u bloccu di cilindri.
U dispusitivu di misurazione automatica hè stata appiicata à a macina in u 1908. In u 1920, a macina senza centru, a macina a doppia fine, a macina a rotula, a macina a guida di guida, a macinatrice è a macchina di superfinitura sò successivamente fabbricate è utilizzate; In l'anni 1950, amacinatrice cilindrica di alta precisioneper u specchiu grinding apparsu; À a fine di l'anni 1960, apparsu una rettificatrice d'alta velocità cù una velocità lineare di mola di 60 ~ 80m / s è una rettificatrice di superficia cù una grande prufundità di taglio è una grinding feed creep; In l'anni 1970, i tecnulugii di cuntrollu digitale è di cuntrollu adattativu chì utilizanu microprocessori sò stati largamente utilizati nantu à e macchine di macinazione.