Caratteristiche di frese
Pruvate di rinfurzà a rigidità di l'attrezzatura prima di l'iniziu di a trasfurmazioni portarà benefici à a produzzione à longu andà in u futuru. Ùn hè micca solu prolonga a vita di l'uttellu, ma ancu migliurà a qualità di a superficia di u travagliu è riduce l'errore di machining.
In u listessu modu, a selezzione impropria di u supportu di l'utensili accurtarà a vita di l'utensili. Per esempiu, s'ellu hè stallatu un mulino di punta cù un diametru di 3.175 mm in u supportu di cutter (invece di u mandrinu di primavera), per via di l'azzione di a vite di stringhje, u distaccu adattatu trà u cutter è u cutter holder hè biased à unu. latu, è u centru di u cutter hè deviatu. U centru di rotazione di u supportu di l'utensile aumenta u runout radiale di a fresa durante u funziunamentu, risultatu in una carica di taglio sbilanciata nantu à ogni dente di a fresa. Stu statu di taglio ùn hè micca bonu per l'uttellu, soprattuttu quandu si fresanu legami basati in nickel.
Utilizendu un portautensili chì migliurà l'eccentricità di u muntamentu di l'utensili, cum'è u mandrinu idraulicu è u mandrinu shrink-fit, l'azzione di taglio pò esse più equilibrata è stabile, l'usura di l'utensili hè ridutta, è a qualità di a superficia hè migliurata. Un principiu deve esse seguitu quandu sceglite un manicu, vale à dì, u manicu deve esse u più curtu pussibule. Questi requisiti di serramentu di l'utensili è di i pezzi si applicanu à a fresatura di qualsiasi materiale, è quandu si fresanu leghe à basa di nichel, hè necessaria una sperienza di lavorazione avanzata induve hè pussibule.
Usu di Strumenta
Indipendentemente da cumu hè cuncepitu l'uttellu, o di quale materiale hè fattu, u fabricatore di l'uttellu deve furnisce i valori iniziali per a velocità di taglio è l'alimentazione per dente. Sì sti dati ùn sò micca dispunibili, u dipartimentu tecnicu di u fabricatore deve esse cunsultatu. I pruduttori duveranu sapè cumu bè i so prudutti sò capaci di scanalatura, contouring, plonging, o ramping in tutta a larghezza, postu chì a maiò parte di e frese standard ùn ponu micca trattà queste parechje operazioni. Per esempiu, se a fresa ùn hà micca un secondu angolo di liberazione abbastanza grande, l'angolo di bisellu per a rampa hè ridutta.
Ovviamente, se a capacità di machining di u strumentu hè superata, pruvucarà danni à u strumentu. U stessu hè veru per a fresatura di immersione. Se i chips ùn ponu esse espulsi da u fondu di u groove in u tempu, i chips seranu spressu è l'uttellu serà danatu dopu. In cunclusioni, sti cundizioni sò preghjudiziu à a vita di l'utensili durante a fresatura di superalli. Se pensate chì a rallentazione di a velocità di alimentazione aumenterà a vita di l'utensili, hè stata sbagliata. Un esempiu tipicu hè quandu u primu tagliu hè fattu è u materiale si trova abbastanza duru. Se l'alimentazione hè ridutta (per esempiu, l'alimentazione per dente di una fresa indexable hè ridutta à 0,025 à 0,5 mm), u tagliu di l'utensile sferisce fermamente a pezza, è u risultatu serà chì l'uttellu serà danatu. prestu o subitu. A friczione pò causà indurimentu di u travagliu nantu à a superficia di u travagliu. Per evità l'indurimentu di u travagliu, una certa carica di taglio (0,15-0,2 mm / alimentazione per dente) deve esse mantinuta quandu si taglia u primu cuteddu.