Tendenze in l'industria di machining in 2021

serviziu di machining CNCl'industria hà da chjappà un novu benchmark à a fine di a dicada.I sperti predicenu chì i servizii di machining supereranu $ 6 miliardi in 2021.

 

Avà chì simu solu 9 mesi di distanza da una nova decennia, i negozi di macchine CNC diventanu sempre più sofisticati è competitivi per ottene ogni vantaghju di u mercatu pussibule.Cù numerosi tecnulugii chì sò aghjurnati ogni annu, 2021 purterà alcuni grandi cambiamenti di ghjocu in l'industria di fabricazione chì diventeranu una norma in l'anni à vene.

 

Da e tecnulugia aghjurnata à una forza di travagliu qualificata, ogni aspettu serà cruciale per ogni impresa di fabricazione.Dittu chistu, eccu i 5 più grandi tendenzi di serviziu di machining CNC in 2021. Senza più preghjudiziu, andemu ghjustu in questu.

1Software aghjurnatu

PrimaFabricazione CNC, a fabricazione hè stata fatta esclusivamente a mo macchina manuale operata è supervisata una persona in ogni mumentu.Non solu hà purtatu à menu prudutti chì sò fabbricati, ma hà ancu causatu errori significativi in ​​i prudutti finali.L'incorporazione di l'urdinatori in a fabricazione hà aumentatu a velocità è a precisione di l'equipaggiu di fabricazione per mille volte.Tuttu ciò chì duvete fà hè inserisce i cumandamenti basi in u software è processerà a materia prima attraversu a machina cù a massima perfezione.Oghje, tutti i servizii di machinazione persunalizata anu CNC cum'è u so elementu core.Da fresatura, tornu, taglio di precisione, è tornitura, ogni attività di fabricazione hè fatta attraversu a machinazione CNC per maximizà l'ecunumia di scala.

Prucessu di fresatura di taglio di metallu.Lavorazione CNC industriale di precisione di dettagli metallici
machining-acciai

 

In i prossimi anni, u cloud computing è a realtà virtuale ghjucanu un rolu significativu in a fabricazione CNC.Tutti i più grandi magazzini di macchine CNC sfruttanu a maiò parte di l'internet diffusa per mantene u prucessu di fabricazione in esecuzione 24/7.E macchine CNC ponu esse operate remotamente senza interazzione umana di prima manu, riducendu significativamente u risicu di periculi di u travagliu.A realtà virtuale è aumentata farà a fabricazione ancu più immersiva.servizii di machiningi fornituri ponu persunalizà u più chjucu dettagliu in u disignu di u produttu per maximizà a so usabilità.Altre aghjurnamenti cruciali di u software includenu un mecanismu di touch screen è simulazioni virtuali sottu un ambiente cuntrullatu.

 

2U persunale qualificatu hè più impurtante chè mai

L'avanzamenti in a tecnulugia anu riduciutu u numeru di persunale necessariu per fà un travagliu.Ci hè un grande panicu chì a tecnulugia ci piglia u nostru travagliu.Tuttavia, hè abbastanza luntanu da a realità reale.Infatti, i machini anu riduciutu significativamente l'impieghi in a fabricazione stessa, ci hè una dumanda significativa di persunale tecnulugicu chì pò mantene l'ultime tendenze in a machinazione persunalizata è simplificà u prucessu di fabricazione.

Un espertu di fabricazione qualificatu è proattivu hè u più grande asset per qualsiasi cumpagnia di fabricazione, è diventeranu un fattore cruciale in a crescita di a cumpagnia in 2020. Per diventà un capu di u mercatu, e cumpagnie di produttu anu bisognu di mantene l'aghjurnamentu cù l'ultime tecnulugia di fabricazione è una persona. chì pò aduprà in modu efficace.

imagine 004
Lavorazione BMT

Un altru travagliu cruciale di un espertu di fabricazione hè di utilizà e risorse date è tecnulugia per maximizà a produzzione è riduce i rifiuti.I machini utilizati in u Serviziu di Tornitura CNC ponu processà a materia prima cun perfezione.Tuttavia, hè u travagliu di una persona qualificata per dà u cumandamentu ghjustu è monitorà u prucessu tutale per a massima efficienza.

A menu chì u tempu vene quandu e macchine ponu creà un pruduttu finali da zero per elli stessi, avemu sempre bisognu di una forza di travagliu umana qualificata per purtà risultati.Inoltre, altre opportunità in a fabricazione includenu a ricerca è u sviluppu, u mantenimentu, u scaling up-down the process, l'optimizazione di materie prime è assai di più.

Per i seguenti 3 fattori impurtanti, per piacè vede u prossimu News.


Tempu di post: 23-mar-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi