Tendenze in l'industria di machining in 2021-2

3Lavorazione CNC a 6 assi

A più grande rivoluzione tecnologica di u 2021 puderia esse l'approcciu di machining CNC à 6 assi.Per principianti, a machining multi-axle si riferisce à l'abilità di una macchina CNC per muvimenti in 4 o più direzzione per furnisce una finitura mejorata à a materia prima.A fabricazione multi-assi usa una prucedura di fresatura per caccià a materia prima eccessiva è creà un pruduttu finali.

U più grande vantaghju di l'equipaggiu multi-asse in una buttrega di macchina CNC hè chì vi permette di creà un pruduttu finitu cù forma di dimensione precisa, è dimensioni, senza a necessità di processà u pruduttu da parechje equipaghji di machinazione persunalizata una volta è una volta.

Attualmente, l'ultime macchine CNC furniscenu 3 toLavorazione a 5 assisustegnu di fabricazione.Chì significa chì a macchina pò processà u pruduttu in 3 dimensioni (x, y, z).E macchine di 5 assi utilizanu un fusu rotativu per travaglià cù 2 assi supplementari.

In u 2021, e macchine CNC sò pensate per trattà finu à 6-12 assi à una volta.Ancu s'è a tecnulugia hè sempre presente, ogni assi hè trattatu cù leve individuali appoghjate nantu à i platti di camma.

L'equipaggiu di fabricazione di 6 assi hè cunnisciutu per riduce u tempu di produzzione da 75%.Inoltre, hè ideale per a produzzione d'alta precisione di parti di macchine enormi cum'è parti aerospaziali è automobili chì necessitanu alta precisione.

4Più chjucu u megliu

CNCi machini seguitanu i tendenzi di ogni dispositivu elettronicu in l'ultimi decennii è diventanu più è più compacti ogni annu.A dimensione relativamente chjuca di l'attrezzatura CNC permette à i magazzini di macchine CNC di mantene parechji tippi d'attrezzature chì realizanu una varietà di funzioni.Per i picculi imprese, avè una macchina CNC compacta interna pò esse un cambiante di ghjocu.Ùn sò solu e cumpagnie più chjuche ponu fabricà u pruduttu o l'imballu da a so propria cumpagnia, ma ponu ancu aiutà in u cuntrollu di qualità.

FuturuLavorazione CNCSi dice chì hè ancu più compactu è ideale per i pezzi di macchina più chjuchi cum'è noci, bulloni è altri apparecchi.Stu equipamentu di machining persunalizatu pò ancu fà pacchetti attraenti, opere d'arte è altri articuli chì ponu esse una grande alternativa per un ingressu laterale.Per i grandi industrii, e macchine CNC più chjuche permettenu di sperimentà u disignu di u produttu cù una varietà di equipaghji CNC per maximizà a produzzione.Salvanu ancu u prublema di outsourcing i picculi strumenti essenziali per i so prudutti core.

fresatrice

5A stampa 3D serà ancu più prominente

5-CNC-Machining-Services-Trends-in-2020

 

Infine, a più grande tendenza di i servizii di machining CNC hè l'aumentu usu di a stampa 3D.stampa 3Dhà trasfurmatu l'industria di fabricazione per sempre.Hà simplificatu è acceleratu a fase iniziale di cuncepimentu di u produttu creendu parechji mudelli di scala.

Mettite a vostra idea iniziale di u produttu in un mudellu di scala permette di detectà i difetti di u disignu iniziali è di rectificà u più prestu pussibule.

Hè una alternativa assai megliu cà di mette u vostru disignu di u produttu in macchine CNC cù materie prime attuali, chì pò purtà à a perdita di materia prima preziosa è enormi costi operativi.

 

Oghje, stampanti 3D sò dispunibili in una varietà di applicazioni industriali è domestiche.Alcune stampanti 3D sò aduprate da i hobbyists per creà ripliche di opere d'arte, figurine di cultura pop, o un veru edifiziu è infrastrutture.Cuncepisce è vende artefatti stampati in 3D hè diventatu un fenomenu cumuni in l'amatori di cuncepimentu di produttu.

Per d 'altra banda, a stampa 3D hè aduprata in l'industrii per creà prototipi iniziali, mudelli di scala per presentazioni, o per creà articuli chjuchi è attrezzi per un pruduttu finitu.

Inoltre, a stampa 3D hà un putenziale enormu in l'industrii cum'è a medicina, l'educazione, l'immubiliare è e PMI.Bastamente, sè appartene à una industria di fabricazione di prudutti o di serviziu di machina, a stampa 3D serà u fattore più cruciale di a vostra attività in 2021.

imagine 004
parti di titaniu

Pensieri finali

Eccu l'avemu,Lavorazione CNC a 5 assitendenzi chì seranu un cambiante di ghjocu in 2021. Se seguite sti tendenzi, praticamenti simplificà u vostru prucessu di fabricazione per u decenniu prossimu.

Parlendu di quale, sè vo circate un serviziu di CNC Machining in BMT, CHINA, saremu felici di aiutà.


Tempu di Postu: Apr-06-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi