Materiali di tubi di Titanium-Nickel

3

 

Misure tecniche di assicurazione per a qualità di i materiali di pipeline di titaniu-nichel:

1. Prima chì i materiali di tubi di titaniu-nichel sò messi in u almacenamentu, anu da passà prima l'auto-ispezione, è dopu sottumettenu u registru d'auto-ispezione, certificatu di materiale, forma di assicurazione di qualità, rapportu di prova è altri materiali inseme cù l'applicazione d'ispezione per u pruprietariu è u supervisore per l'ispezione.Usu di almacenamiento.

2. U metudu di cuntrollu di requisizione di materiale Pipeline hè implementatu, vale à dì, u requisitore compie u furmulariu di requisizione secondu u disegnu, è dopu chì u staffu tecnicu a verifica, hè consegnatu à l'impiegatu di u magazzinu, è u custode emetterà u materiale secondu. à a lista di materiale nantu à a lista di richieste.

 

20210513095648
Titanium bar-5

 

3. U pipeline di magazzinu deve esse pittatu cù u codice di culore in cunfurmità cù i regulamenti di marcatura in tempu per prevene a cunfusione è l'abusu.A vàlvula di magazzinu deve esse sottumessa à a prova di pressione in cunfurmità cù i regulamenti, è a vàlvula micca qualificata deve esse tornata è rimpiazzata in u tempu.

4. Stallà un cantiere di prefabbricazione di pipeline di titaniu-nichel per aumentà a terra è u travagliu di pre-custruzzione per alleviate l'effetti avversi di a tensione in u periodu dopu.A machina di custruzzione, i materiali, è e parti prefabbricate in a pianta di prefabbricazione di pipeline sò posti, listati è marcati in diverse categurie.Organizà a produzzione speciale per i rack di tubi.

 

 

 

 

 

 

5. L'accettazione di a consegna di i materiali deve esse realizatu in stretta cunfurmità cù i requisiti di e prucedure è i ducumenti di u sistema di qualità di a cumpagnia.L'usu di materiali senza certificati di conformità è certificati di materiale hè strettamente pruibitu.

6. ​​Fà un bonu travagliu in l'identificazione di materiale è l'identificazione di u locu di saldatura.

7. A gestione di i materiali di pipeline serà gestitu dinamicamente per mezu di l'usu di a tecnulugia di a rete di l'informatica, è i materiali seranu usati in stretta cunfurmità cù i disegni.

 

 

8. U prucessu di bisellu di a pipa hè realizatu da una macchina di taglio o di una machina di bisellu.A machina di trasfurmazioni bisellu di u tubu d'acciaio inossidabile deve esse aduprata apposta per impedisce a carburizazione di "inquinamentu di ferru".

9. L'installazione di pipeline di Titanium-nickel deve esse custruita in stretta cunfurmità cù i normi è e specificazioni, è a disciplina di u prucessu deve esse osservata.Quandu i valvuli cù esigenze direzzione sò stallati, a direzzione di u flussu di u pipeline mediu deve esse cunfirmata, è a stallazione inversa hè strettamente pruibita.A stallazione di i supporti di pipa è di i ganci hè realizatu in stretta cunfurmità cù i requisiti di i ducumenti di disignu.

9
1111111

 

 

 

10. Ogni prucessu deve esse inspeccionatu è arregistratu in cunfurmità cù i requisiti tecnichi, è furnitu à l'unità di surviglianza è a unità di custruzzione per l'ispezione aleatoria in ogni mumentu.


Tempu di Postu: 10-Jan-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi