A Guerra Russa pò cambià i flussi di capitale globale

prucessu di tornitura CNC

 

Dapoi a guerra trà Russia è Ucraina, i Stati Uniti anu fattu più sanzioni finanziarii occidentali contr'à a Russia.Una seria di sanzioni finanziarii pò mudificà prufonda i flussi di capitale glubale è a struttura di allocazione di l'attivu, cum'è i debiti glubale struttura più decentralized, accelerate u flussu di capitale internaziunale da Wall Street à altre centru finanziariu internaziunale, etc. flussi di capitale in u tradiziunale à u dollaru, l'euro cum'è u corpu principale, nantu à a basa di furmà una circulazione di munita diversificata, asset finanziarii stranieri scorri à a regione più fiducia o di salvezza.U cunflittu trà a Russia è l'influenza di l'Ucraina nantu à l'ecunumia mundiale ùn pò esse ignoratu.

CNC-tornitura-fresatrice
lavorazione cnc

 

 

Fornitura di fertilizzanti

Russia hè u più grande exporter di u mondu, fertilizzanti chimichi export fertilizzanti Russia limitata perchè i sanzioni US, è portanu à i prezzi di fertilizzanti glubale.Un altru istitutu di merchenzie britannica (CRU), secondu a dati da ammonia, idrogenu, nitrati, fosfati, potassiu è sulfatu u mercatu di fertilizzanti di materie prime, cum'è u prezzu di a fine di marzu 2022 hà risuscitatu 30%, più di 2008 anni di guadagnà in crisa alimentaria è energetica.

 

Fertilizanti è u costu di i principali prudutti agriculi à levitate, pò causà una reazzione in catena in u mondu sanu, cum'è a pruduzzione agricula assai riduce è causanu a crisa alimentaria glubale.

Mancanza di l'alimentazione globale

L'influenza di a guerra di l'Ucraina nantu à l'ecunumia mundiale, inevitabbilmente portà risichi significativi à l'approvvigionamentu di l'alimentariu.Questu hè principalmente incarnatu in dui aspetti.Unu hè di riduce a capacità di produzzione di granu.A Russia è l'Ucraina hè u più grande è u quintu più grande esportatore di granu in u mondu.

okumabrand

 

 

 

Dopu à u scoppiu di a guerra, l'Ucraina per a cugliera di u granu, è u cunflittu solu di piantazione di granu è fertilizazione di girasole.Siconda, a circulazione cummerciale, aumenta l'inflazione alimentaria.Affettatu da a guerra è e sanzioni, l'esportazioni alimentari in Ucraina, ostacolate, portanu à l'aumentu di i prezzi alimentari in u mondu.Per certi paesi s'appoghjanu nantu à l'alimentazione di l'Ucraina per un bellu pezzu, hè senza dubbitu un disastru.

Riparazione di torni CNC
Machining-2

 

 

A catena industriale glubale in poca supply

L'influenza di a guerra di l'Ucraina nantu à l'ecunumia mundiale, ancu in a catena industriale pertinente avà.Main show hè outages materia prima, carenza di pezzi di ricambio, cunfittura logistica, etc. L'affettatu cumpresi l'industria di chip, industria di l'automobile, l'industria di l'abbigliamento, etc.

 

 

In Ucraina, sicondu statistiche incomplete, almenu 38 fabbrica di vitture hè stata chjusa temporaneamente, portanu à mercedes-benz, Volkswagen, BMW è cusì parechji famosi pruduttori di l'automobile anu annunziatu tagli di produzzione o suspende a produzzione.Ucraina o pruduzzione indispensèvule chip semiconductor metallu è una surgente chjave di gasi spiciali, aggravata da a crisa di carenza di core glubale.

fresatura1

Tempu di Postu: Settembre-12-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi