Lavorazione CNC di precisione è parti corrispondenti

In u prucessu di pruduzzioni di machining, ogni cambiamentu in a forma, taglia, pusizioni è natura di l'ughjettu di produzzione, cusì chì diventa un pruduttu finitu o un prucessu di produttu semi-finitu hè chjamatu prucessu di trasfurmazioni meccanica.

U Processu di Machining pò esse divisu in Casting, Forging, Stamping, Welding, Machining, Assembly And Other Processes, Processus Manufacturing Mechanical in generale si riferisce à e parti di u prucessu di machining è u prucessu di assemblea di a macchina.

A formulazione di prucessu di trasfurmazioni miccanicu, deve determinà u travagliu per passà per parechji prucessi è a sequenza di u prucessu, elencu solu u nome di u prucessu principale è a so sequenza di trasfurmazioni di u prucessu brevi, cunnisciutu cum'è a strada di u prucessu.

A formulazione di a strada di u prucessu hè di furmulà u schema generale di u prucessu di prucessu, u compitu principale hè di sceglie u metudu di trasfurmazioni di ogni superficia, determina l'ordine di trasfurmazioni di ogni superficia, è u numeru di u numeru di tuttu u prucessu.A formulazione di a strada di prucessu deve seguità certi principii.

Principii per scrive u percorsu di prucessu di pezzi machinati:

1. Datum di prima trasfurmazioni: parti in u prucessu di trasfurmazioni, cum'è una superficia di dati di pusizzioni deve esse trattata prima, in modu di furnisce datum fine per u processu di u prucessu dopu u più prestu pussibule.Hè chjamatu "benchmarking first".

2. Fase di trasfurmazioni divisu: esigenze di qualità di trasfurmazioni di a superficia, sò spartuti in tappe di trasfurmazioni, in generale pò esse divisu in machining rough, semi-finishing è finisce trè tappe.Principalmente per assicurà a qualità di trasfurmazioni;Hè favurèvule à l'usu raziunale di l'equipaggiu;Facile à urganizà u prucessu di trattamentu termale;In più di facilità a scuperta di difetti in biancu.

3. Prima faccia dopu à u pirtusu: per u corpu di scatula, u bracket è a biela di cunnessione è altre parti deve esse trattatu u primu pirtusu di trasfurmazione di u pianu.In questu modu, u pirtusu di prucessu di pusizzioni di u pianu, assicuranu a precisione di a pusizione di u pianu è u pirtusu, ma ancu in u pianu di u prucessu di u pirtusu per portà comodità.

4. Trattamentu di finitura: Trattamentu di finitura di a superficia principale (cum'è grinding, honing, fine grinding, rolling processing, etc.), deve esse in l'ultima tappa di a strada di prucessu, dopu à trasfurmà a superficia finita in Ra0.8 um sopra, ligera collisione. dannu a superficia, in i paesi cum'è Japan, Germany, dopu à finisce u trasfurmazioni, cù una flannelette, assolutamente micca cuntattu direttu cù u workpiece o àutri uggetti cù a manu, Per prutezzione di superfici finita da danni per via di trasbordamentu è stallazione trà prucessi.

Altri principii per scrive u percorsu di prucessu di pezzi machinati:

U sopra hè a situazione generale di l'arrangementu di prucessu.Certi casi specifichi ponu esse trattati secondu i principii seguenti.

(1) Per assicurà a precisione di u processu, a lavorazione grossa è finita hè megliu realizata separatamente.A causa di a machinazione sgrossata, a quantità di taglio hè grande, a pezza da a forza di taglio, a forza di serratura, u calore è a superficia di trasfurmazione hà un fenomenu di indurimentu di u travagliu più significativu, ci hè un grande stress internu di a pezza, se a lavorazione ruvida è ruvida cuntinua, u a precisione di e parti di finitura serà persa rapidamente per via di a redistribuzione di u stress.Per certi pezzi cù alta precisione di machining.Dopu à a machinazione grossa è prima di a finitura, u prucessu di ricucitura à bassa temperatura o di invechjamentu deve esse disposti per eliminà u stress internu.

 

A fresatrice CNC à 5 assi chì taglia a parte di l'automobile d'aluminiu. U prucessu di fabricazione Hi-Technology.
AdobeStock_123944754.webp

(2) U prucessu di trattamentu di u calore hè spessu dispostu in u prucessu di trasfurmazioni miccanicu.I pusizioni di i prucessi di trattamentu termale sò disposti cusì: in modu di migliurà a machinability di metalli, cum'è annealing, nurmalizing, quenching è tempering, etc. sò generalmente disposti prima di machining.Per eliminà u stress internu, cum'è u trattamentu di l'anziane, u trattamentu di l'invecchiamentu è u trattamentu di tempera, arrangii generali dopu a trasfurmazioni ruvida, prima di finisce.In ordine per migliurà a pruprietà miccanica di parti, cum'è carburizing, quenching, tempering, etc., generalmente disposti dopu à trasfurmazioni miccanicu.Se u trattamentu termale dopu a deformazione più grande, deve ancu urganizà u prucessu di trasfurmazioni finali.

(3) Selezzione raghjone di l'equipaggiu.A machinazione sgrossa hè principarmenti per taglià a maiò parte di l'indennità di trasfurmazioni, ùn hè micca bisognu di una precisione di trasfurmazioni più altu, cusì a machinazione sgrossata deve esse in una putenza più grande, a precisione ùn hè micca troppu alta nantu à a machina strumentu, u prucessu di finitura richiede una macchina utensili di precisione più alta. trasfurmazioni.L'usi sgrossati è finiti sò trattati in diverse macchine utensili, chì ùn ponu micca solu dà u ghjocu cumpletu à a capacità di l'equipaggiu, ma ancu allargà a vita di serviziu di macchine utensili di precisione.

Quandu sviluppeghja u prucessu di pezzi di machining, per via di i diversi tipi di produzzione di pezzi, u metudu di aghjunghje, l'equipaggiu di l'utensili di a macchina, l'attrezzi di misurazione di clamping, i bisogni tecnichi è bianchi per i travagliadori sò assai diffirenti.

 

Lavorazione CNC-1

Tempu di post: 23-aug-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi