Cumu u COVID-19 hà affettatu l'industria di a fabricazione in 2020?

Avemu analizatu alcune di e dati raccolti per capisce l'effetti di a pandemia di COVID-19 nantu à l'industria di fabricazione quì in u mondu.Mentre i nostri risultati ùn ponu micca esse indicativi di l'intera industria mundiale, a presenza di BMT cum'è una di a Manufactura di a Cina duveria furnisce una certa indicazione di e tendenze è di l'impatti sentiti da l'industria di fabricazione in Cina più largamente.

Chì hè statu l'impattu di COVID-19 nantu à u Settore di Manufacturing in Cina?

In breve, u 2020 hè statu un annu variatu per l'industria di a fabricazione, cù picchi è bassi dominati da avvenimenti esterni.Fighjendu una cronologia di l'avvenimenti chjave in 2020, hè faciule per vede perchè questu hè u casu.I grafici quì sottu mostranu cumu e dumande è ordini anu variatu à BMT durante 2020.

 

imagine 001
imagine 002

Cù a grande quantità di a fabricazione mundiale chì si svolge in Cina, u focu iniziale di coronavirus (COVID-19) in Cina hà affettatu e cumpagnie in u globu.Vale a pena nutà chì, cum'è a Cina hè un grande paese, i sforzi stretti per cuntene u virus permettenu à certe regioni di esse relativamente micca affettate mentre altre regioni chjude cumpletamente.

Fighjendu a cronologia, pudemu vede un aumentu iniziale di a fabricazione in Cina intornu à ghjennaghju è ferraghju 2020, culminendu versu marzu, postu chì e cumpagnie cinesi anu pruvatu à mitigà i risichi di a catena di supply rinfurzendu a so fabricazione in Cina.

Ma cum'è sapemu, COVID-19 hè diventatu una pandemia glubale è u 23 di ghjennaghju, a Cina hà intrutu in u so primu bloccu naziunale.Mentre chì l'industria di a fabricazione è di a custruzzione era permessa di cuntinuà, u numeru di disegnatori è ingegneri chì ponenu ordini di pezzi fabbricati hè cascatu in tuttu i mesi d'aprile, maghju è ghjugnu mentre l'imprese si chjudevanu, l'impiegati stavanu in casa è e spese sò calate.

imagine 003
imagine 004

Cumu l'industria di a fabricazione hà reagitu à COVID-19?

Da a nostra ricerca è sperienza, a vasta maiuranza di i fabricatori cinesi sò stati aperti in tutta a pandemia è ùn hà micca bisognu di licenzià i so impiegati.Mentre l'imprese di produzzione d'alta tecnulugia sò state più tranquille in 2020, assai anu cercatu di truvà modi inventivi per aduprà a so capacità supplementaria.

Cù una mancanza stimata di ventilatori è Equipamentu di Prutezzione Individuale (PPE) in Cina, i fabricatori anu cercatu di ripurtà è aduprà a so capacità extra per pruduce parti chì altrimenti ùn anu micca pruduciutu.Da parti di ventilatori à scudi facciali di stampanti 3D, i pruduttori cinesi anu utilizatu a so cunniscenza è a so cumpetenza per unisce à u sforzu naziunale per pruvà à scunfighja COVID-19.

Cumu COVID-19 hà affettatu e catene di furnimentu è e spedizioni?

À BMT, usemu u trasportu aereu quandu furnisce prughjetti da fabbriche partenarii internaziunali;questu ci permette di furnisce i pezzi fabbricati à pocu costu in tempu record.A causa di alti volumi di PPE spediti in Cina da l'esteru, ci sò stati ritardi minori à u trasportu aereu internaziunale per via di a pandemia.Cù i tempi di consegna chì aumentanu da 2-3 ghjorni à 4-5 ghjorni è i limiti di pesu sò imposti à l'imprese per assicurà una capacità sufficiente, e catene di furnimentu sò state strette, ma per furtuna, micca cumprumessi in u 2020.

Cù una pianificazione attenta è buffer supplementari integrati in i tempi di pruduzzione, BMT hà sappiutu assicurà chì i prughjetti di i nostri clienti sò stati consegnati à tempu.

Lavorazioni CNC per precisione

Organizà una citazione avà!

Circate à inizià u vostruParte lavorata CNCprughjettu di fabricazione in 2021?

O in alternativa, cercate un fornitore megliu è un cumpagnu soddisfatu?

Scopre cumu BMT pò aiutà u vostru prughjettu à principià da organizà una citazione oghje è vede cumu a nostra ghjente face a differenza.

U nostru squadra prufessiunale, cunniscenza, entusiasmu è sinceru di tecnichi è venditori furnisceranu cunsiglii gratuiti di Design for Manufacture è ponu risponde à qualsiasi dumande tecniche chì pudete avè.

Semu sempre quì, aspittendu u vostru unisce.


Tempu di Postu: Mar-06-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi