Centru di machining CNC à cinque assi

Operazione di fronte

 

 

Centru di machining linkage à cinque assi, canusciutu macari comu centru di machining cinque-axis, hè un tipu di centru di machining cun cuntenutu high-technology è alta precisione, chì hè spiciarmenti usatu pi machining superfici cumplessi.Stu sistema di centru di machining hà una influenza decisiva nantu à l'aviazione di u paese, l'aerospaziale, l'armata, a ricerca scientifica, i strumenti di precisione, l'equipaggiu medicale d'alta precisione è altre industrii.

CNC-tornitura-fresatrice
lavorazione cnc

 

 

U sistema di centri di machinazione CNC di linkage à cinque assi hè l'unicu modu per risolve a machinazione di impeller, pale, elica marina, rotore di generatore heavy-duty, rotore di turbina a vapore, grande albero motore diesel, ecc.machiningcentru hà e caratteristiche di alta efficienza è alta precisione, è u workpiece pò compie machining cumplessu cù unu clamping.

 

 

 

Si pò adattà à u trasfurmazioni di muderni muderni, cum'è i pezzi di l'auto è e parti strutturali di l'aeronautica.Ci hè una grande differenza trà u centru di machining à cinque assi è u centru di machining pentahedron.Parechje persone ùn sanu micca questu è cunfondanu u centru di machining pentahedron per u centru di machining à cinque assi.U centru di machinazione di cinque assi hà cinque assi, vale à dì, x, y, z, a è c, è l'assi xyz è ac formanu un ligame à cinque assi.machining.

 

okumabrand

 

 

 

Hè bonu à a superficia spazialemachining, machining special-shaped, hollowing, drilling, pirtusu oblique, taglio oblique, etc. U "centru di machining pentahedron" hè simile à u centru di machining tri-assi, ma pò fà cinque facci à u listessu tempu, ma ùn pò micca. eseguite una lavorazione di forma speciale, foratura di fori obliqui, bisellatura di taglio, ecc.

Riparazione di torni CNC
Machining-2

Parametri Generali

Asse X transversale ≥ 2440 mm o ≤ 2440 mm

Asse Y longitudinale ≥ 1200 mm o ≤ 1220 mm

Asse Z verticale ≥ 750 mm o ≤ 750 mm

Asse A +/- 100 °

Asse C +/- 225 °

Velocità massima di muvimentu di l'assi:

X-axis 26 m/min;assi Y 60 m/min;Asse Z 15 m/min

A putenza di l'arbre principale di a doppia testa swing 7.5 kW - 15KW


Tempu di Postu: Feb-27-2023

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi