Regolamenti di a fabbrica di machini CNC

L'attrezzatura posteriore di a fabbrica, cum'è l'utensili di taglio di metalli (cumprese tornitura, fresatura, piallatura, inserimentu è altri equipaggiamenti), se i parti di l'equipaggiu necessarii per a produzzione sò rotti è devenu esse riparati, deve esse mandatu à l'attellu di machining per riparazione o trasfurmazioni.Per assicurà u prugressu lisu di a pruduzzione, l'imprese generali sò dotate di attelli di machining, principarmenti rispunsevuli di u mantenimentu di l'equipaggiu di produzzione.

L'attellu di machining pò aduprà u sistema CAD / CAM (progettazione assistita da computer) per programà automaticamente e macchine utensili CNC.A geometria di e parti hè automaticamente cunvertita da u sistema CAD à u sistema CAM, è u machinista selezziunà diversi metudi di machining in u screnu di visualizazione virtuale.Quandu u machinist sceglie un certu metudu di trasfurmazioni, u sistema CAD / CAM pò automaticamente u codice CNC, di solitu si riferisce à u codice G, è u codice hè inseritu in u controller di a macchina CNC per realizà l'operazione di trasfurmazioni attuale.

Tutti l'operatori impegnati in diversi tipi di macchinari devenu esse furmati in tecnulugia di sicurità è passanu l'esame prima di pudè inizià u travagliu.

Prima di funziunà

1. Prima di u travagliu, aduprate rigurosamente l'equipaggiu protettivu secondu i rigulamenti, attaccà i braccialetti, ùn portanu micca sciarpe, guanti, e donne anu da portà capelli in u cappellu.L'operatore deve stà nantu à i pedali.

2. Bolts, limiti di viaghju, signali, dispusitivi di prutezzione di salvezza (assicuranza), parti di trasmissione meccanica, parti elettriche è punti di lubricazione deve esse strettamente verificati per assicurà a fiducia prima di inizià.

3. A tensione sicura per l'illuminazione di ogni tipu di arnesi macchina ùn deve esse più grande di 36 volti.

Alluminiu 123 (2)
fresatrice

In l'Operazione

1. U strumentu, clamp, cutter è workpiece deve esse fermamente clamped.Tutti i tipi di machini arnesi deve esse idled à bassa vitezza dopu à principiatu, è ponu esse funziunamenti operatu solu dopu chì tuttu hè normale.

2. Strumenta è altre cose sò pruibiti nantu à a superficia di a pista è a tavola di travagliu di a machina.Ùn aduprate micca e mani per caccià i filings di ferru, deve aduprà strumenti speciali per pulizziari.

3. Observe a dinamica intornu à a macchina prima di principià a macchina.Dopu avè avviatu a macchina, stà in una pusizione sicura per evità e parti in muvimentu di a macchina

4. In u funziunamentu di ogni tipu di machini arnesi, hè pruibitu di aghjustà u mekanismu di vitezza variabile o u colpu, toccu a parte di trasmissione, u muvimentu di u travagliu, u strumentu di taglio è altre superfici di travagliu in u prucessu, misurà ogni dimensione in u funziunamentu, è trasferimentu o piglià arnesi è altri uggetti à traversu a parti trasmissioni di machini arnesi.

5. Quandu si trova un rumore anormale, a macchina deve esse fermata per mantenimentu immediatamente.Ùn hè micca permessu di uperà per forza o cù a malatia, è a macchina ùn hè micca permessa di utilizà a sopracarga.

6. Durante u processu di ogni parte di a macchina, implementà strettamente a disciplina di u prucessu, vede i disegni chjaramente, vede i punti di cuntrollu di ogni parte, rugosità è esigenze tecniche di e parti pertinenti, è determina a prucedura di trasfurmazioni di a parte di produzzione.

7. Stop the machine quandu aghjustà a vitezza è u colpu di a machina, clamping workpiece è cutting tool, è sguassate u machine tool.Ùn lasciate micca u postu di travagliu quandu a macchina hè in funzione, fermate a macchina è tagliate l'alimentazione.

 

Dopu à l'operazione

1. A materia prima per esse trasfurmata, i prudutti finiti, i prudutti semifiniti è i materiali di scarti deve esse accatastati in lochi designati, è ogni tipu d'arnesi è arnesi di taglio deve esse mantene intactu è in boni cundizioni.

2. Dopu à u funziunamentu, l'alimentazione di energia deve esse tagliata, l'arnesi di taglio eliminati, i manichi di ogni parte pusatu in pusizioni neutrali, è a scatula di commutazione chjusa.

3. Pulite l'attrezzatura, pulite u scrap di ferru, è riempia u rail di guida cù oliu lubrificante per prevene a corrosione.

11 (3)

Tempu di post: 29-novembre-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi