Motore di Titanium Aircraft

prucessu di tornitura CNC

 

 

 

Rotech Consolidated Engines hà dichjaratu chì hà introduttu una tecnulugia unica per a produzzione di pale di mutori di l'aeronautica.I sviluppi innovatori anu permessu di pruduce e parti più precisamente in forma, cumpresi i grandi pezzi, riducendu ancu i costi di u travagliu è sguassà u travagliu da u prucessu di produzzione.

 

CNC-tornitura-fresatrice
lavorazione cnc

 

 

 

L'usine UEC Saturn in Ribinsk produce pale di mutore utilizendu un dispositivu per torce lame di titaniu d'alta precisione è una tecnulugia per stampà ibrida lame in lega di titaniu bifase.

 

 

I pale di un mutore di turbina di gas sò una di e parte di u mutore più cumplessu è scientificu in quantu à u disignu è a produzzione.U pruduttu hà bisognu di a forma più precisa, pò sustene carichi elevati è alte temperature, è hè pruduciutu cù metalli rari è leghe uniche è materiali cumposti per assicurà u pesu bassu è a forza alta di a pezza.Solu sei paesi in u mondu anu a capacità di cuncepisce è pruduce pale di mutore.Avè sti tecnulugia mostra chì l'industria di l'ingegneria meccanica in u paese hè assai sviluppata.

okumabrand

 

 

"E duie invenzioni sò ligati à a produzzione di stampi di lame.U dispusitivu di torsione hè custruitu in u flussu di prucessu, è avà solu l'attrezzatura russa hè aduprata per pruduce lame per i mutori di l'aeronautica avanzata, espansione l'alcunu è a capacità di pruduce grandi pale.In turnu, stampa Hybrid, basatu annantu à a tecnulugia di fabricazione additiva è a tecnulugia di stampa isotermica, risponde à i standard richiesti in quantu à l'ecunumia di produzzione è e specificazioni meccaniche, dice Igor Ilyin, ingegnere capu di PJSC UEC Saturn.

Riparazione di torni CNC
Machining-2

 

 

Queste invenzioni sò state esposte à u Salone Internazionale Archimedes 2022 è vincenu medaglie d'oru è d'argentu.Rotech United Engines usa largamente l'ultime tecnulugia per fabricà è pruduce a serie PD-8 di mutori di l'aeronautica civile per rimpiazzà SSJ-NEW impurtati, PD-14 per rimpiazzà MS-21 di gamma media, è PD-35 per rimpiazzà l'avanzatu largu corpu. aviò à longu andà.

 

 

 

Micca solu Baoti piglià l'innuvazione tecnologica cum'è a prima forza motrice per guidà u sviluppu di alta qualità, hè diventata u cunsensu di l'imprese di l'industria di titaniu Baoji grande è chjuca.

fresatura1

Tempu di post: 22-ghjugnu-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi