Cuuperazione cù a Cumpagnia Italiana

Cuuperazione cù a Cumpagnia Italiana

 

2014, a prima cuuperazione hè statu stabilitu cù Italy Company Meccanica Basile SRL, avemu stabilitu longu rapportu di cuuperazione cun elli è ghjunghje sin'à una situazione win-win.Dopu una discussione approfondita è a cumunicazione, u Cuntrattu di Cuuperazione hè statu firmatu da l'Italia è a Nostra Cumpagnia, in particulare in furnisce un cunsultore di tecnulugia è infurmazione cummerciale.

Direttore di a Cumpagnia d'Italia hà dettu chì a nostra cumpagnia è l'ingegneri sò più faciuli di cooperà per via di l'eccellenti cumpetenze di cumunicazione di a vostra cumpagnia è di a tecnulugia di machining prufessiunale è di a cunniscenza in diversi aspetti.

U Direttore hè cuntentu di noi in i seguenti aspetti:

  •    Garantisce a qualità di i prudutti in modu eccellente;
  • Capisce ciò chì i bisogni di i clienti di tutti i pezzi di machining;
  • Fà documenti specializati di Dichjarazione Doganale è Sdoganamentu & Organizà u serviziu di trasportu à un rapportu costu-efficace è altu rendiment-prezzu;
  • Furnisce un serviziu Pre-vendita Prufessiunali è un serviziu Esclusivu dopu-vendita TIMELY;
  • Risolve i prublemi attuali è i prublemi di i Clienti in tempu puntuale;
  • Fornisce suluzioni pratiche per aiutà i clienti à risolve e so frustrazioni;
  • Aiutà i clienti à ottene u più grande prufittu è à ghjunghje à una situazione Win-win.

Semu in affari per esse i vostri partenarii di cummerciale attraversu ogni tappa di u sviluppu di u produttu èfabricazione persunalizata.Solu avete bisognu di fiducia in noi!

Semu più faciule da travaglià, rapidu per risponde è prugressu in u nostru toccu, è guideremu u vostru squadra di sviluppu attraversu u caosu per ottene e vostre parti di qualità prodotte rapidamente è à u megliu valore.

Perchè associà cù BMT?Perchè u nostru populu face a differenza.Cumbinemu l'ultime tecnulugia cù un serviziu eccezziunale da esperti appassiunati per risponde à i vostri bisogni cum'è nimu altru pò.

A nostra Cumpagnia si svilupperà lisamente è facendu una crescita durabile cum'è ciò chì hà dettu u cooperatore.In ordine per creà una Situazione Win-win, ùn risparmiemu micca sforzi per furnisce un serviziu perfettu à tutti i clienti.

Cuuperazione


Tempu di pubblicazione: 10-Jan-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi