Diversi tipi di prucessu di machining 2
Macinazione
A macinazione hè usata per caccià picculi quantità di materiale da e superfici piane è forme cilindriche. A smerigliatrice di superficia restituisce u travagliu nantu à una tavola mentre l'alimenta in a mola. I grinders cilindrichi montanu a pezza di travagliu nantu à i centri è u rotanu mentre appricà simultaneamente a periferia di una rota abrasiva rotante. A macinazione senza centru hè aduprata per pruduce pezzi chjuchi in volumi elevati induve a superficia di a terra ùn hà micca relazione cù qualsiasi altra superficia, salvu in tuttu. Superficie di terra di 200-500 min. L'RMS sò generalmente cunsiderate accettabili per parechje applicazioni è sò un puntu di partenza per ulteriori operazioni di finitura chì includenu lappatura, affilatura è superfinishing.
Pianu
Planing hè aduprata à machina principarmenti grandi superfici piatte, in particulare quelli chì sarà finitu da scraping, cum'è manere machine tool. I pezzi chjuchi, riuniti in un attellu, sò ancu pianificati economicamente.
Sega
A sega di metalli hè generalmente realizata cù macchine cut-off è hè fatta per creà lunghezze più brevi da bars, forme extruded, etc. Seghe verticali è horizontali sò cumuni, chì utilizanu loops cuntinui di bande dentate per scaglià u materiale. A velocità di a banda varieghja secondu u materiale cù certi legami d'alta temperatura chì necessitanu un lento 30 fpm mentre i materiali più morbidi cum'è u tagliu d'aluminiu à a velocità di 1000 fpm o più.
Brocciatura
La brocciatura si usa per produrre fori quadrati, scanalature, fori spline, ecc. A brocciatura è costituita da numerosi denti disposti in sequenza quasi come un file, ma con ogni dente successivo leggermente più grande di ogni dente precedente. Tirata o spinta attraversu un foru di guida preparatu, a broccia piglia una serie di tagli progressivamente più profondi. La brocciatura a spinta è spesso fatta usando macchine di tipo pressa verticale. Pull broaching hè spessu fattu cù macchine verticali o orizzontali chì in parechji casi sò alimentati idraulicamente. A velocità di taglio varia da 5 fpm per metalli d'alta resistenza à quant'è 50 fpm per metalli più morbidi.
EDM
Quessi sò forme non meccaniche di rimozione di materiale chì utilizanu scintille erosivi o chimichi. EDM usa una scintilla trasmessa à traversu un fluidu dielettricu da un elettrodu à a superficia di una pezza conduttiva. Funzioni assai fine ponu esse machinate da stu metudu cumpresi i buchi di diametru chjucu, cavità di die, etc. A tarifa di scaricamentu ùn hè micca generalmente affettata da a durezza, ma da e proprietà termali è a conduttività di u metallu.
Electro-Chemical Machining hè qualcosa di un prucessu electroplating inversa è pruduce buchi senza bava cù finitura superficia altu. Il s'agit d'un processus d'usinage à froid et ne donne aucune contrainte thermique à la pièce.