Definizione di machining CNC
A machining di cuntrollu numericu si riferisce à un metudu di prucessu per trasfurmà e parti nantu à una macchina utensile CNC. I regulamenti di prucessu di a trasfurmazioni di e macchine utensili CNC è a trasfurmazioni tradiziunali di e macchine utensili sò generalmente coerenti, ma sò ancu accaduti cambiamenti significativi. Un metudu di machining chì usa infurmazione digitale per cuntrullà u spustamentu di pezzi è arnesi. Hè un modu efficae per risolve i prublemi di parti variabili, picculi lotti, forme cumplesse, è alta precisione, è per ottene un processu d'alta efficienza è automatizatu.
A tecnulugia di cuntrollu numericu urigginatu da i bisogni di l'industria di l'aviazione. À a fini di l'anni 1940, una cumpagnia di elicotteri in i Stati Uniti hà presentatu l'idea iniziale di una macchina utensile CNC. In u 1952, u Massachusetts Institute of Technology hà sviluppatu una fresatrice CNC à trè assi. Stu tipu di fresatrice CNC hè stata aduprata per trasfurmà e parti di l'aeronautica in a mità di l'anni 1950. In l'anni 1960, i sistemi di cuntrollu numericu è u travagliu di prugrammazione diventanu sempre più maturu è perfettu. Macchine utensili CNC sò state aduprate in diversi settori industriali, ma l'industria aerospaziale hè sempre stata u più grande utilizatore di macchine utensili CNC. Alcune grandi fabbriche di l'aviazione sò furnute cù centinaie di macchine utensili CNC, di quale e macchine di taglio sò i principali. I pezzi di machining CNC includenu pannelli di muru integrale, travi, pelli, paratie, eliche è carcasse di mutori aero, alberi, dischi, pale, è superfici di cavità speciale di camere di combustione di mutori di razzo liquidu.
U stadiu iniziale di u sviluppu di e macchine utensili CNC hè basatu annantu à a traiettoria cuntinuu di e macchine utensili CNC. U cuntrollu di trajectoria cuntinuu hè ancu chjamatu cuntrollu di contorni, chì esige chì l'uttellu si move nantu à una trajectoria prescrita relative à a parte. In seguitu, avemu da sviluppà vigorosamente macchine utensili CNC à puntu di cuntrollu. U cuntrollu di u puntu significa chì l'uttellu si move da un puntu à l'altru, finu à ch'ellu pò ghjunghje à u mira precisamente à a fine, indipendentemente da a strada in muvimentu.
Macchine utensili CNC selezziunà parti di l'aeronautica cù profili cumplessi cum'è l'uggetti di trasfurmazioni da u principiu, chì hè a chjave per risolve a difficultà di i metudi di trasfurmazioni ordinali. A più grande caratteristica di a machining CNC hè l'usu di nastro perforatu (o nastro) per cuntrullà a macchina utensile per u processu automaticu. Perchè l'aviò, i razzi è i pezzi di u mutore anu caratteristiche diverse: l'aviò è i cohetti anu parte zero, dimensioni di cumpunenti grandi è forme cumplesse; mutore zero, picculi dimensioni di cumpunenti, è alta precisione.
Per quessa, l'utensili di a macchina CNC selezziunati da i dipartimenti di fabricazione di l'aeronautica è di i razzi è i dipartimenti di fabricazione di mutori sò diffirenti. In a fabricazione di aerei è di razzi, fresatrici CNC à grande scala cù cuntrollu cuntinuu sò principalmente aduprate, mentre chì in a fabricazione di mutori, tramindui macchine utensili CNC à cuntrollu continuu è macchine utensili CNC à cuntrollu puntuale (cum'è perforatori CNC, foratori CNC, machining). centri, etc.) sò usati.