Cumpetenze di selezzione di l'utensili di u travagliu CNC
Sceglite Strumenti per Fresatura CNC
In a lavorazione CNC, i mulini à fondu pianu sò comunmente usati per fresà i contorni interni è esterni di e parti di u pianu è u pianu di fresatura. I dati empirichi di i paràmetri pertinenti di l'uttellu sò i seguenti: Prima, u raghju di a fresa deve esse più chjuca di u raghju minimu di curvatura Rmin di a superficia di u contornu internu di a parte, in generale RD= (0,8-0,9) Rmin . U sicondu hè l'altezza di trasfurmazioni di a parte H< (1/4-1/6) RD per assicurà chì u cuteddu hà una rigidità abbastanza. Terzu, quandu si fresanu u fondu di u groove internu cù un mulinu à fondu pianu pianu, perchè i dui passaghji di u fondu di u groove deve esse sovrapposti, è u raghju di u fondu di u fondu di l'uttellu hè Re = Rr, vale à dì, diamitru hè d = 2Re = 2 (Rr), quandu u prugramma Pigliate u raghju strumentu comu Re = 0.95 (Rr).
Per l'elaborazione di certi profili tridimensionali è contorni cù angoli di bisellatura variabili, frese sferiche, frese ad anelli, frese a tamburo, frese coniche è frese à discu sò cumunimenti usate. Attualmente, a maiò parte di e macchine utensili CNC utilizanu strumenti seriali è standardizati. Ci sò standardi naziunali è mudelli serializzati per i supporti di l'utensili è i teste di l'utensili, cum'è l'arnesi di tornitura esterni indexable è l'arnesi di tornu di faccia. Per i centri di machining è i cambiamenti automatichi di l'utensili L'utensili installati è i supporti d'utensili sò stati serializzati è standardizzati. Per esempiu, u codice standard di u sistema d'arnesi di tapered shank hè TSG-JT, è u codice standard di u sistema d'arnesi drittu hè DSG-JZ. Inoltre, per l'uttellu sceltu Prima di l'usu, hè necessariu misurà strettamente a dimensione di l'uttellu per ottene dati precisi, è l'operatore inserirà questi dati in u sistema di dati, è compie u prucessu di trasfurmazioni attraversu a chjama di u prugramma, processendu cusì pezzi qualificati. .
Puntu di u Strumentu di Piegamentu è u Puntu di Cambia Strumentu
Da quale pusizioni l'uttellu principia à passà à a pusizione specifica? Dunque, à u principiu di l'esekzione di u prugramma, deve esse determinata a pusizione induve l'uttellu principia à spustà in u sistema di coordenate di u travagliu. Questa pusizioni hè u puntu di partenza di l'utillita relative à a pezza di travagliu quandu u prugramma hè eseguitu. Allora hè chjamatu u puntu di partenza di u prugramma o u puntu di partenza. Stu puntu di partenza hè in generale determinatu da u paràmetru di l'utillita, cusì questu puntu hè ancu chjamatu u puntu di l'attrezzamentu. Quandu si compie u prugramma, a pusizione di u puntu di cunfigurazione di l'uttellu deve esse sceltu currettamente. U principiu di l'impostazione di u puntu di l'uttellu hè di facilità u processu numericu è simplificà a prugrammazione.
Hè facilitu per allineà è verificate durante u prucessu; l'errore di trasfurmazioni causatu hè chjucu. U puntu di cunfigurazione di l'utensile pò esse stabilitu nantu à a parte machinata, nantu à l'attrezzatura o nantu à a macchina. Per migliurà a precisione di machining di a parte, u puntu di cunfigurazione di l'uttellu deve esse stabilitu quant'è pussibule nantu à a riferenza di cuncepimentu di a parte o a basa di prucessu. In u funziunamentu attuale di a machina utensile, u puntu di pusizioni di l'uttellu di l'uttellu pò esse piazzatu nantu à u puntu di cunfigurazione di l'utensile per u funziunamentu di l'attrezzamentu manuale, vale à dì a coincidenza di u "puntu di pusizioni di l'utensile" è u "puntu di cunfigurazione di l'utensili". U cusì chjamatu "puntu di locu di l'utensile" si riferisce à u puntu di dati di pusizioni di l'utillita, è u puntu di locu di l'utensile di l'utensile di turnu hè a punta di l'utensile o u centru di l'arcu di a punta di l'utensile.
U mulinu à fondu pianu hè l'intersezzione di l'assi di l'arnesi è u fondu di l'utillita; u mulinu ball-end hè u centru di u ballò, è u drill hè u puntu. Utilizendu u funziunamentu di l'attrezzamentu manuale, a precisione di l'attrezzatura hè bassa è l'efficienza hè bassa. Alcune fabbriche utilizanu specchi ottici di cunfigurazione d'arnesi, strumenti di cunfigurazione di strumenti, dispusitivi autumàticu di l'attrezzi, ecc. Quandu l'uttellu deve esse cambiatu durante u prucessu, u puntu di cambiamentu di l'uttellu deve esse specificatu. U cusì chjamatu "puntu di cambiamentu di l'uttellu" si riferisce à a pusizione di u postu di l'uttellu quandu si gira per cambià l'uttellu. U puntu di cambiamentu di l'uttellu deve esse situatu fora di a pezza di travagliu o di l'attrezzatura, è a pezza di u travagliu è l'altri parti ùn deve esse toccu durante u cambiamentu di l'uttellu.
A punta di stu tipu di strumentu giranti hè cumpostu di taglio linear principale è secundariu, cum'è 900 arnesi internu è esternu, arnesi manca è destra faccia, arnesi, grooving (taglio) arnesi gira, è vari taglii esterni è internu cù. picculi smussi di punta. Strumenta per turnà u foru. U metudu di selezzione di i paràmetri geometrichi di l'utensili di tornu di punta (principalmente l'angolo geomètrico) hè basicamente u listessu cum'è quellu di u tornu ordinariu, ma e caratteristiche di u machining CNC (cum'è u percorsu di machining, l'interferenza di machining, etc.) deve esse cunsideratu cumpletu. , è a punta di l'uttellu stessu deve esse cunsideratu forza.
Determinà a quantità di taglio
In a prugrammazione NC, u programatore deve determinà a quantità di tagliu di ogni prucessu è scrive in u prugramma in forma di struzzioni. I paràmetri di taglio includenu a velocità di u spindle, a quantità di back-cutting è a velocità di alimentazione. Per diversi metudi di trasfurmazioni, diversi paràmetri di taglio deve esse sceltu. U principiu di selezzione di a quantità di taglio hè di assicurà a precisione di a machinazione è a rugosità di a superficia di e parti, dà un ghjocu cumpletu à a prestazione di taglio di l'utensile, assicurà a durabilità di l'utensili ragiunate, è dà un ghjocu cumpletu à a prestazione di a macchina per maximizà a produtividade. è riduce i costi.