Materiali bidimensionali per u machining

prucessu di tornitura CNC

 

 

 

Siccomu i transistori cuntinueghjanu à esse miniaturizati, i canali per via di i quali cunducenu u currente sò sempre più stretti, chì necessitanu l'usu cuntinuu di materiali di alta mobilità di l'elettroni. I materiali bidimensionali cum'è u disulfuru di molibdenu sò ideali per una alta mobilità di l'elettroni, ma quandu sò interconnessi cù fili metallici, una barriera Schottky hè furmata à l'interfaccia di cuntattu, un fenomenu chì impedisce u flussu di carica.

 

CNC-tornitura-fresatrice
lavorazione cnc

 

 

In maghju 2021, una squadra di ricerca cumuna guidata da l'Istitutu di Tecnulugia di Massachusetts è hà participatu da TSMC è altri cunfirmatu chì l'usu di bismutu semi-metallicu cumminatu cù l'arrangiamentu propiu trà i dui materiali pò riduce a resistenza di cuntattu trà u filu è u dispusitivu. , eliminendu cusì stu prublema. , aiutendu à rializà e sfide sfurzanti di semiconduttori sottu 1 nanometru.

 

 

A squadra di u MIT hà truvatu chì a combinazione di l'elettrodi cù bismutu semimetal nantu à un materiale bidimensionale pò riduce assai a resistenza è aumentà a corrente di trasmissione. U dipartimentu di ricerca tecnica di TSMC hà ottimizatu u prucessu di depositu di bismutu. Infine, a squadra di l'Università Naziunale di Taiwan hà utilizatu un "sistema di litografia à fasciu di ioni d'heliu" per riduce cun successu u canali di cumpunenti à a dimensione nanometrica.

okumabrand

 

 

Dopu avè usatu bismutu cum'è a struttura chjave di l'elettrodu di cuntattu, u rendiment di u transistor di materiale bidimensionale ùn hè micca solu paragunabile à quellu di semiconduttori basati in siliciu, ma ancu cumpatibile cù l'attuale tecnulugia di prucessu basata in siliciu, chì aiutarà rompe i limiti di a lege di Moore in u futuru. Questa innovazione tecnologica risolverà u prublema principali di i semiconduttori bidimensionali chì entranu in l'industria è hè una tappa impurtante per i circuiti integrati per cuntinuà à avanzà in l'era post-Moore.

Riparazione di torni CNC
Machining-2

Inoltre, aduprendu a scienza di i materiali computazionali per sviluppà novi algoritmi per accelerà a scuperta di più materiali novi hè ancu un puntu caldu in u sviluppu attuale di i materiali. Per esempiu, in ghjennaghju 2021, u Laboratoriu Ames di u Dipartimentu di l'Energia di i Stati Uniti hà publicatu un articulu nantu à l'algoritmu "Cuckoo Search" in a rivista "Natural Computing Science". Stu novu algoritmu pò cercà ligami d'alta entropia. tempu da settimane à seconde. L'algoritmu di machine learning sviluppatu da Sandia National Laboratory in i Stati Uniti hè 40.000 volte più veloce di i metudi ordinali, accurtendu u ciculu di cuncepimentu di a tecnulugia di i materiali da quasi un annu. In April 2021, i circadori di l'Università di Liverpool in u Regnu Unitu anu sviluppatu un robot chì pò cuncepisce in modu indipendente rotte di reazione chimica in 8 ghjorni, compie 688 esperimenti, è truvà un catalizzatore efficace per migliurà a prestazione fotocatalitica di i polimeri.

 

 

Ci vole mesi per fà manualmente. L'Università di Osaka, Giappone, utilizendu 1,200 materiali di cellula fotovoltaica cum'è una basa di dati di furmazione, hà studiatu a relazione trà a struttura di i materiali polimeri è l'induzione fotoelettrica per mezu di algoritmi d'apprendimentu automaticu, è hà scupertu cù successu a struttura di composti cù applicazioni potenziali in 1 minutu. I metudi tradiziunali necessitanu 5 à 6 anni.

fresatura1

Tempu di post: Aug-11-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi