Precauzioni per u Trattamentu

prucessu di tornitura CNC

 

 

(1) L'attrezzatura deve esse macinata è affilata diligentemente per assicurà chì u minimu calore di taglio pussibule hè generatu durante a so trasfurmazioni.

(2) L'equipaggiu, i culteddi, l'arnesi è l'attrezzi sò tenuti puliti è i patatine sò eliminati in tempu.

(3) Aduprate strumenti non-combustible o flame-retardant per trasfiriri chips di titaniu.Conservate i detriti disposti in un cuntainer non inflammable ben coperto.

CNC-tornitura-fresatrice
lavorazione cnc

 

 

(4) Guanti puliti deve esse purtati quandu operanu parti di lega di titaniu pulite per evità a corrosione di stress di cloruru di sodiu in u futuru.

(5) Ci sò strutture di prevenzione di u focu in l'area di taglio.

(6) Durante u micro-cutting, una volta chì i chips di titaniu tagliati piglianu u focu, ponu esse spenti cù l'agente d'extinzione di u focu in polvere secca o a terra secca è a sabbia secca.

 

In cunfrontu cù a maiò parte di l'altri materiali metallici, a machinazione in lega di titaniu ùn hè micca solu più esigenti, ma ancu più restrittiva.Tuttavia, s'è l'utensili adattatu hè aduprata currettamente è a macchina è a cunfigurazione sò ottimizzati à a megliu cundizione secondu e so esigenze di machining, ponu ancu esse ottenuti risultati di machining satisfactori di leghe di titaniu.

A machinazione di pressione di leghe di titaniu hè più simile à a machinazione di l'acciaio chè à i metalli non-ferrous è alleati.Parechji paràmetri di prucessu di leghe di titaniu in forgiatura, stampatura di volumi è stampatura di foglia sò vicinu à quelli in a trasfurmazioni di l'acciaio.Ma ci sò qualchi funziunalità impurtante chì deve esse pagatu attente à quandu pressu u travagliu Chin and Chin alloys.

okumabrand

 

 

Ancu s'ellu si crede in generale chì i lattice esagonali cuntenuti in titaniu è alleati di titaniu sò menu duttili quandu sò deformati, diversi metudi di travagliu di pressa utilizati per altri metalli strutturali sò ancu adattati per ligami di titaniu.U rapportu di u puntu di rendiment à u limitu di forza hè unu di l'indicatori caratteristici di se u metale pò sustene a deformazione plastica.A più grande sta ratio, u peghju hè a plasticità di u metale.Per u titaniu industrialmente puru in u statu rinfriscatu, u rapportu hè 0,72-0,87, cumparatu à 0,6-0,65 per l'azzaru di carbone è 0,4-0,5 per l'acciaio inox.

Riparazione di torni CNC
Machining-2

 

 

Stamping voluminu, forging free è altre operazioni ligati à u trasfurmazioni di grande sezione trasversale è spazii di grande dimensione sò realizati in u statu riscaldatu (sopra a temperatura di transizione =yS).A temperatura di u riscaldamentu di forgiatura è stampata hè trà 850-1150 ° C.Per quessa, i pezzi fatti di sti ligami sò soprattuttu fatti di blank annealed intermediate senza riscaldamentu è stampatu.

 

 

Quandu a lega di titaniu hè deformata plasticamente fridda, a priscinniri di a so cumpusizioni chimica è di e proprietà meccaniche, a forza serà assai migliurata, è a plasticità serà ridutta in corrispondenza.

fresatura1

Tempu di post: 21-mar-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi