I tecnichi di microfabricazione ponu esse appiicati à una varietà di materiali. Questi materiali include polimeri, metalli, ligami è altri materiali duri. I tecnichi di micromachining ponu esse machinati precisamente finu à un millesimu di millimetru, aiutendu à fà a produzzione di parti minuscule più efficaci è realistiche. Cunnisciuta ancu com'è microscale machining (processu M4), a micromachining fabrica i prudutti unu per unu, aiutendu à stabilisce a coherenza dimensionale trà e parti.
A micromachining hè un prucessu di fabricazione relativamente novu, è parechje industrii seguenu a tendenza di l'usu di parti in miniatura in diverse applicazioni, cumprese parti medichi, cumpunenti elettronici, filtri di particelle è altri campi. A micromachinizazione permette à l'ingegneri di fabricà pezzi chjuchi è cumplessi. Queste parti ponu esse aduprate in esperimenti per ricreà prucessi à grande scala in una piccula scala. Organ-on-a-chip è microfluidica sò dui esempi di applicazioni di microfabricazione.
1. Cosa hè a tecnulugia micromachining
A tecnulugia di micromachining, cunnisciuta ancu com'è machining micropart, hè un prucessu di fabricazione chì usa microtools meccanichi cù taglii di taglio geometricamente definiti per creà pezzi assai chjuchi per a fabricazione sottrattiva di almenu alcune dimensioni in a gamma di micrometri. prodottu o funziunalità. U diametru di l'utensili per a micromachinizazione pò esse chjucu quant'è 0,001 inch.
2. Chì sò e tecnulugie di micromachining ?
I metudi di trasfurmazioni tradiziunali sò tipici di tornu, fresatura, fabricazione, casting, etc. Tuttavia, cù a nascita è u sviluppu di circuiti integrati, una nova tecnulugia emerge è sviluppata à a fini di l'anni 1990: a tecnulugia di micromachining. In u micromachining, particeddi o raghji cù una certa energia, cum'è fasci di elettroni, fasci di ioni, fasci di luce, etc., sò spessu usati per interagisce cù a superficia solida per pruduce cambiamenti fisichi è chimichi, per ottene u scopu desideratu.
Micromachining hè un prucessu assai flexible chì pò pruduce pezzi minuscule cù forme cumplesse. Inoltre, pò esse appiicata à una larga gamma di materiali. A so adattabilità a rende ideale per corse veloci da idea à prototipu, a fabricazione di strutture 3D cumplesse, è u disignu è u sviluppu di prudutti iterativi.
I tecnichi di micromachining ponu esse machinati precisamente finu à un millesimu di millimetru, aiutendu à fà a produzzione di parti minuscule più efficaci è realistiche. Cunnisciuta ancu com'è microscale machining (processu M4), a micromachining fabrica i prudutti unu per unu, aiutendu à stabilisce a coherenza dimensionale trà e parti.
Tempu di post: 20-sep-2022