1. Turnendu
A rotazione di i prudutti di lega di titaniu hè faciule d'ottene una rugosità di a superficia megliu, è l'indurimentu di u travagliu ùn hè micca seriu, ma a temperatura di taglio hè alta, è l'utillita porta rapidamente. In vista di queste caratteristiche, e seguenti misure sò principalmente pigliate in termini di arnesi è paràmetri di taglio:
Materiale di u strumentu:YG6, YG8, YG10HT sò scelti secondu e cundizioni esistenti di a fabbrica.
Parametri di geometria di l'utensili:anguli davanti è daretu à l'utensili adattati, arrotondamentu di punta di l'utensili.
A bassa velocità di taglio, a velocità di alimentazione moderata, a prufundità di taglio profonda, u rinfrescante suffirenziu, quandu si gira u circhiu esternu, a punta di l'uttellu ùn deve esse più altu ch'è u centru di a pezza, altrimenti hè faciule per ligà l'utillita. L'angolo deve esse grande, in generale 75-90 gradi.
2. Fresatura
A fresatura di i prudutti di l'alia di titaniu hè più difficiuli di a rotazione, perchè a fresatura hè un tagliu intermittenti, è i patatine fritte sò faciuli di ligà cù a lama. Chipping, riducendu assai a durabilità di u strumentu.
Metudu di fresatura:Climb milling hè generalmente usatu.
Materiale di u strumentu:acciaio à alta velocità M42.
In generale, a trasfurmazioni di l'acciaio in lega ùn usa micca fresatura di scalata. A causa di l'influenza di u spaziu trà a vite è a noce di a machina strumentu, quandu a fresa agisce nantu à a pezza, a forza di cumpunenti in a direzzione di l'alimentazione hè uguale à a direzzione di l'alimentazione, è hè faciule fà a tavola di u travagliu. muvimenti intermittenti, pruvucannu u cuteddu à colpi. Per a fresatura di scalata, i denti di u cutter chjappà a pelle dura quandu cumincianu à cutà, facendu chì l'utile si rompe.
In ogni casu, per via di i chips sottili à grossi in u fresatu, l'uttellu hè propensu à l'attrito seccu cù a pezza durante u tagliu iniziale, chì aumenta l'attaccamentu è u scontru di l'uttellu. Per fà a fresatura di l'alia di titaniu liscia, si deve ancu esse nutatu chì paragunatu cù a fresa standard generale, l'angolo frontale deve esse ridutta, è l'angolo posteriore deve esse aumentatu. A vitezza di fresatura deve esse bassu, è u fresa di fresa à denti sharp deve esse usata quant'è pussibule, è a fresa di spade deve esse evitata.
3. Tapping
In u tapping di i prudutti di lega di titaniu, perchè i chips sò chjuchi, hè faciule d'unisce cù u tagliu è a pezza di travagliu, risultatu in un grande valore di rugosità di a superficia è un grande torque. A selezzione impropria di rubinetti è u funziunamentu impropriu durante u tapping pò facilmente purtà à l'indurimentu di u travagliu, l'efficienza di trasfurmazione estremamente bassa è à volte a rottura di u tap.
Hè necessariu di sceglie un filu di tappi di salti di denti in u locu, è u numaru di denti deve esse menu di quelli di tappi standard, in generale 2 à 3 denti. L'angolo di taper di taglio deve esse grande, è a parte di taper hè generalmente 3 à 4 longhi di filu. Per facilità l'eliminazione di chip, un angolo di inclinazione negativa pò ancu esse macinatu nantu à u conu di taglio. Pruvate d'utilizà tappi brevi per aumentà a rigidità di u tap. A parte conica invertita di u rubinettu deve esse apprupriamente più grande di quella standard per riduce l'attrito trà u tap è u pezzu di travagliu.
Tempu di Postu: Mar-04-2022