A temperatura in u muffa di iniezione hè irregulare in parechji punti, chì hè ancu ligata à u puntu di tempu in u ciculu di iniezione. A funzione di a macchina di a temperatura di u muffa hè di mantene a temperatura constante trà 2min è 2max, chì significa per impediscenu a differenza di temperatura da fluttuà in u prucessu di produzzione o in u gap. I seguenti metudi di cuntrollu sò adattati per cuntrullà a temperatura di u muffa: U cuntrollu di a temperatura di u fluidu hè u metudu più cumunimenti utilizatu, è a precisione di cuntrollu pò risponde à i bisogni di a maiò parte di situazioni. Utilizendu stu metudu di cuntrollu, a temperatura affissata in u controller ùn hè micca coherente cù a temperatura di u moldu; a temperatura di u muffa fluttua considerablemente perchè i fatturi termali chì affettanu u muffa ùn sò micca direttamente misurati è compensati.
Questi fattori includenu cambiamenti in u ciculu di l'iniezione, a velocità di l'iniezione, a temperatura di fusione è a temperatura di l'ambienti. U sicondu hè u cuntrollu direttu ditemperatura di u muffa. Stu metudu hè di stallà un sensor di temperatura in u moldu, chì hè solu utilizatu quandu a precisione di cuntrollu di temperatura di u muffa hè relativamente alta. E caratteristiche principali di u cuntrollu di a temperatura di u muffa includenu: a temperatura stabilita da u controller hè coherente cù a temperatura di u muffa; i fattori termichi chì affettanu u muffa ponu esse misurati direttamente è cumpensu. In circustanze nurmale, a stabilità di a temperatura di u muffa hè megliu cà cuntrullà a temperatura di u fluidu. Inoltre, u cuntrollu di a temperatura di u muffa hà una megliu ripetibilità in u cuntrollu di u prucessu di produzzione. U terzu hè u cuntrollu cumuni. U cuntrollu cumuni hè una sintesi di i metudi di sopra, pò cuntrullà a temperatura di u fluidu è u moldu à u stessu tempu. In u cuntrollu cumuni, a pusizione di u sensor di temperatura in u moldu hè assai impurtante. Quandu si mette u sensor di temperatura, deve esse cunsideratu a forma, a struttura è u locu di u canali di rinfrescamentu. Inoltre, u sensoru di temperatura deve esse piazzatu in un locu chì ghjoca un rolu decisivu in a qualità di i pezzi stampati per iniezione. Ci hè parechje manere di cunnetta una o più macchine di temperatura di u muffa à u controller di a macchina per l'iniezione. Hè megliu aduprà una interfaccia digitale in termini di operabilità, affidabilità è anti-interferenza.
L'equilibriu di u calore di u muffa d'iniezione cuntrola a cunduzzione di u calore trà a macchina di stampa di iniezione è u muffa hè a chjave per a produzzione di pezzi stampati per iniezione. Dentru u moldu, u calore purtatu da u plasticu (cum'è u termoplasticu) hè trasferitu à u materiale è l'azzaru di u moldu per via di a radiazione termale, è trasferitu à u fluidu di trasferimentu di calore per cunvezione. Inoltre, u calore hè trasferitu à l'atmosfera è a basa di u moldu per via di a radiazione termale. U calore assorbutu da u fluidu di trasferimentu di calore hè pigliatu da a macchina di temperatura di u muffa. L'equilibriu termale di u muffa pò esse discritta cum'è: P = Pm-Ps. Induve P hè u calore pigliatu da a macchina di temperatura di u muffa; Pm hè u calore introduttu da u plasticu; Ps hè u calore emessu da u muffa à l'atmosfera. U scopu di cuntrullà a temperatura di u muffa è l'influenza di a temperatura di u muffa nantu à e parti stampate in iniezione In u prucessu di stampa di iniezione, u scopu principale di cuntrullà a temperatura di u muffa hè di riscalda u muffa à a temperatura di travagliu, è di mantene a temperatura di u muffa constante à a temperatura di travagliu.
Se i dui punti sopra sò riesciuti, u tempu di u ciculu pò esse ottimisatu per assicurà a qualità stabile d'alta qualità di i pezzi stampati in iniezione. A temperatura di u moldu affetterà a qualità di a superficia, a fluidità, a retrazione, u ciculu di iniezione è a deformazione. A temperatura di u muffa eccessiva o insufficiente averà effetti diffirenti nantu à e diverse materiali. Per i termoplastici, una temperatura di u muffa più altu di solitu migliurà a qualità di a superficia è a fluidità, ma estenderà u tempu di rinfrescante è u ciculu di iniezione. Una temperatura di u moldu più bassu riducerà u shrinkage in u moldu, ma aumenterà a shrinkage di a parte stampata in iniezione dopu a demolding. Per i plastichi thermoset, una temperatura di u moldu più altu di solitu reduce u tempu di ciculu, è u tempu hè determinatu da u tempu necessariu per a parte per rinfriscà. Inoltre, in a trasfurmazioni di plastica, una temperatura di u moldu più altu riducerà ancu u tempu di plastificazione è riduce u nùmeru di ciculi.
U processu meccanicu hè più cumplessu cà a trasfurmazioni di lami, principarmenti e parti di trasfurmazioni, i materiali sò generalmente bloccu o sanu, ma ci sò piatti. Hè principarmenti di utilizà macchine di trasfurmazioni prufessiunali per a trasfurmazioni di taglio, in generale avà sò usate torni, fresatrici, rettificatrici, tagliatori di fili, CNC, spark machine è altri equipaghji di trasfurmazioni.
U processu di lamiera hè un prucessu simplice di lamiera, cum'è u casu di l'urdinatore, a scatula di distribuzione, a macchina hè generalmente punch CNC, taglio laser, piegatrice, cesoia è cusì. Ma u machining ùn hè micca u listessu cum'è a trasfurmazioni di lamiera, hè a parti di trasfurmazioni di materiale di l'embriione di lana, cum'è e parti di hardware di tippu d'arburetu.
Tempu di post: 17-10-2021