Leghe rinforzate da dispersione di ossidi d'altu rendiment ponu esse aduprate in reattori nucleari di prossima generazione
L'industria nucleare hà esigenze elevate nantu à l'affidabilità di i materiali cumpunenti di u reattore, chì esigenu i materiali per avè una bona resistenza à a radiazione, proprietà di creep d'alta temperatura è resistenza à espansione di vuoti, perchè i materiali formanu cavità quandu sò esposti à a radiazione di neutroni, risultatu in fallimentu meccanicu. L'aliaghji rinfurzati da a dispersione di l'ossidu anu boni proprietà di scorrimentu d'alta temperatura, mantenenu a rigidità senza deformazione à alte temperature, è a maiò parte di elli ponu sopra à temperature elevate di 1000 ° C, ma ligami tradiziunali di dispersione di ossidu cummirciali anu un difettu, vale à dì, sò sottumessi à neutroni estremi.
A resistenza à l'espansione vuota quandu l'irradiate hè debule. In marzu 2021, a Texas A&M Engineering Experiment Station, u Laboratoriu Naziunale di Los Alamos è l'Università di Hokkaido in Giappone anu sviluppatu inseme una lega rinfurzata da a dispersione di l'ossidu d'altu rendiment chì pò esse usata in reattori di fissione nucleare è di fusione. A nova lega rinfurzata di dispersione d'ossidu supera stu prublema incrustendu particelle nano-ossidu in a struttura metallografica martensitica, minimizendu l'espansione di vuoti, è a lega rinfurzata di dispersione d'ossidu risultante pò sustene à 400 per atomu. Hè una di e leghe più riesciuti sviluppate in questu campu in termini di resistenza à alta temperatura è resistenza à l'inflazione.
Attualmente, l'Armata di i Stati Uniti, l'Armata è u Corpu di Marine stanu cunducendu prucessi è verificazioni di cartucce composite ligeri per rimpiazzà i cartucce tradiziunali di metallo di ottone. In Maghju 2021, u Marine Corps hà finitu a verificazione di u rendimentu ambientale di u laboratoriu di a cartuccia di cartuccia composta di 12,7 mm è hè pronta à fà prucessi di campu. Differenti da i proiettili tradiziunali di ottone, MAC usa una cumminazione di carcasse di plastica è di ottone per riduce u pesu di a pallottola da 25%, aumentendu a capacità di trasportu di munizioni di i fanti ordinari da 210 à 300 colpi.
Inoltre, sta bala ligera hà una precisione più alta, una velocità di bocca è un rendimentu balisticu megliu. Quandu si spara cù proiettili di cunchiglia cumposti, per via di a scarsa conductività termale di plastica, u calore di u ballu ùn hè micca facilmente trasferitu à u canna è u canna, chì ponu riduce l'accumulazione di calore nantu à u canna è in u canna durante u focu rapidu, rallentà. l'usura di u materiale di u canna. Ablation, allargendu a vita di u canna. À u listessu tempu, l'accumulazione di calore ridutta in a canna è a camera permette à u fucile o a mitragliatrice di cuntinuà à sparà più longu.
Sè vo aduprate a mitragliatrice M113 rapid-fire per spara rapidamente 1500 rounds di balle di bronzu, u bullet brusgià per via di l'altu calore in u canna (a temperatura hè troppu alta per ignite a munizione in u bullet), è spara spontaneamente; mentre chì a mitragliatrice M113 rapid-fire hè usata per sparisce rapidamente balle di materiale compositu Quandu si spara, a temperatura in u canna è a camera hè 20% più bassu chè quandu si spara balle in ottone, è u nùmeru di palle sparate hè ancu aumentatu à 2200 round. .
Se a prova passa, u Marine Corps pò usà 12.7mm composite bullets per rimpiazzà e balle di latte attivu per riduce u pesu di a munizione.
Tempu di post: Jul-25-2022