Ciò chì ci preoccupavamu di u vaccinu COVID-19 - Fase 4

VACCINE 0532

Quandu i vaccini COVID-19 seranu pronti per a distribuzione?

I primi vaccini COVID-19 anu digià cuminciatu à esse introduttu in i paesi. Prima chì i vaccini COVID-19 ponu esse furniti:

I vaccini devenu esse pruvati sicuri è efficaci in grandi prucessi clinichi (fase III). Certi candidati à i vaccini COVID-19 anu finitu i so prucessi di fase III, è parechji altri vaccini potenziali sò sviluppati.

Revisioni indipendenti di l'efficacità è l'evidenza di sicurezza sò richieste per ogni candidatu à a vaccina, cumpresa a rivisione regulatoria è l'appruvazioni in u paese induve a vacuna hè fabricata, prima chì l'OMS cunsiderà un candidatu vaccinu per a prequalificazione. Una parte di stu prucessu implica ancu u Cumitatu Consultivu Globale nantu à a Sicurezza di Vaccine.

In più di rivisione di e dati per scopi regulatori, l'evidenza deve ancu esse rivista per u scopu di cunsiglii pulitichi nantu à cumu si deve esse utilizatu i vaccini.

Un pannellu esternu di sperti cunvucati da l'OMS, chjamatu Gruppu Strategicu Consultivu di Esperti in Immunizazione (SAGE), analizà i risultati di prucessi clinichi, cù evidenza nantu à a malatia, i gruppi di età affettati, i fatturi di risichi per a malatia, l'usu programmaticu è altri. infurmazione. SAGE allora ricumanda se è cumu si deve esse utilizatu i vaccini.

L'ufficiali in i paesi individuali decidenu se appruvà i vaccini per l'usu naziunale è sviluppanu pulitiche per cumu utilizà i vaccini in u so paese basatu nantu à e raccomandazioni di l'OMS.

I vaccini devenu esse fabbricati in quantità grande, chì hè una sfida maiò è senza precedente - tuttu u tempu chì cuntinueghja à pruduce tutte l'altri vaccini impurtanti di salvezza chì sò digià in usu.

Cum'è un passu finali, tutti i vaccini appruvati necessitanu a distribuzione per mezu di un prucessu logisticu cumplessu, cù una gestione rigurosa di stock è un cuntrollu di temperatura.

L'OMS travaglia cù i partenarii in u mondu per accelerà ogni passu di stu prucessu, assicurendu ancu i più alti standard di sicurezza. Più infurmazione hè dispunibule quì.

 

Ci hè una vacuna per COVID-19?

Iè, ci sò avà parechje vaccini chì sò in usu. U primu prugramma di vaccinazione di massa hà iniziatu à principiu di dicembre 2020 è da u 15 di ferraghju 2021, 175,3 milioni di dosi di vaccina sò state amministrate. Almenu 7 vaccini diffirenti (platformi 3) sò stati amministrati.

L'OMS hà emessu una Lista d'Usu d'Urgenza (EUL) per a vacuna Pfizer COVID-19 (BNT162b2) u 31 di dicembre di u 2020. U 15 di ferraghju 2021, l'OMS hà emessu EUL per duie versioni di a vacuna AstraZeneca / Oxford COVID-19, fabricata da u Serum Institute. di l'India è SKBio. U 12 di marzu di u 2021, l'OMS hà emessu un EUL per a vacuna COVID-19 Ad26.COV2.S, sviluppata da Janssen (Johnson & Johnson). L'OMS hè in traccia di EUL altri prudutti di vaccini finu à ghjugnu.

wer
SADF

 

 

 

I prudutti è u prugressu in a revisione regulatoria da l'OMS sò furniti da l'OMS è aghjurnati regularmente. U documentu hè furnituQUI.

Una volta chì i vaccini sò dimustrati per esse sicuri è efficaci, devenu esse autorizati da i regulatori naziunali, fabbricati à standard esigenti, è distribuiti. L'OMS travaglia cù i partenarii in u mondu per aiutà à coordinà i passi chjave in stu prucessu, cumpresu per facilità l'accessu equitativu à i vaccini COVID-19 sicuri è efficaci per i miliardi di persone chì anu bisognu. Più infurmazione nantu à u sviluppu di a vacuna COVID-19 hè dispunibuleQUI.


Tempu di post: 31-May-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi