Ciò chì facemu dopu à COVID-19

Sutta a situazione Covid-19, BMT insiste sempre à furnisce alta qualitàLavorazione CNCprudutti à i nostri clienti.Allora, avà, discutemu u prucessu di produzzione.

U prucessu di produzzione di a macchina si riferisce à tuttu u prucessu di fabricazione di prudutti da materie prime (o prudutti semifiniti). In quantu à a produzzione di a macchina, include u trasportu è u almacenamentu di materie prime, a preparazione per a produzzione, a fabricazione di blank, u processu è trattamentu termale di parti, assemblea è debugging di i prudutti, pittura è imballaggio, etc.The cuntenutu di prucessu di pruduzzioni hè assai largu.L'imprese muderne utilizanu i principii è i metudi di l'ingegneria di u sistema per urganizà a produzzione è guidà a produzzione, è cunsidereghja u prucessu di produzzione cum'è un sistema di produzzione cù input è output.

5
24

 

In u prucessu di pruduzzione, u prucessu di cambià a forma, a dimensione, a pusizione è a natura di l'ughjettu di produzzione per fà lu in prudutti finiti o prudutti semifiniti hè chjamatu prucessu tecnologicu. Hè una parte essenziale di u prucessu di produzzione. casting, forging, stamping, welding, machining, processi di assemblea, cum'è u prucessu di fabricazione di machini in generale si riferisce à a parteprucessu di machiningè machina di a somma di u prucessu di assemblea, altru prucessu hè cunnisciutu com'è u prucessu ausiliari, cum'è u trasportu, almacenamiento, alimentazione, mantenimentu di l'equipaggiu, etc.U prucessu tecnologicu hè cumpostu di unu o parechji prucessi sequential, è un prucessu hè custituitu da un numeru di passi di travagliu.

U prucessu tecnologicu

Prucedura di travagliu hè l'unità basica di processu di trasfurmazioni meccanica. So-chiamatu prucedura di travagliu hè riferitu à un (o un gruppu di) travagliadori, nantu à una machina strumentu (o un locu di travagliu), à u listessu workpiece (o parechji workpiece à u listessu tempu). tempu) per compie quella parte di u prucessu tecnologicu. A caratteristica principale di una prucedura di travagliu ùn hè micca di cambià l'ughjettu di trasfurmazioni, l'equipaggiu è l'operatore, è u cuntenutu di u prucessu di travagliu hè cumpletu in modu continuu.U passu di travagliu hè sottu à a cundizione di a stessa superficia di trasfurmazioni, u stessu strumentu di trasfurmazioni è a stessa quantità di taglio.

11
25

Strumenta hè canusciutu macari comu lu travagghiu travagghiu, hè l 'arnesi di trasfurmazioni in u prucessu di a superficia di un passu trasfurmazioni cumpleta.

U sviluppu di prucessu di trasfurmazioni miccanicu, ci vole à determinà u workpiece à passà à traversu parechji prucessi è a sequenza di u prucessu, solu lista u nomu prucessu principali è ordine di trasfurmazioni di u prucessu brevi, canusciutu comu la strada prucessu.

A formulazione di a strada di u prucessu hè di furmulà u schema generale di u prucessu, u compitu principale hè di sceglie i metudi di trasfurmazioni di ogni superficia, determinà a sequenza di trasfurmazioni di ogni superficia, è ancu u numeru di u numeru di travagliu in tuttu. process.The formulazione di rotta tecnologica deve seguità certi principii.

Tipi di pruduzzione sò generalmente divisi in trè categorie:

1. Pruduzzione di un pezzu: i prudutti di diverse strutture è dimensioni sò pruduciuti individualmente, cù pocu duplicazione.

2. Pruduzzione batch: i stessi prudutti sò fabbricati in batch in tuttu l'annu, cù un certu gradu di ripetibilità in u prucessu di fabricazione.

Parts chì sò prudutte in massa

Parts chì sò prudutte in massa

3. Pruduzzione di massa: a quantità di fabricazione di i prudutti hè assai grande, è a maiò parte di i posti di travagliu spessu ripetiri a trasfurmazioni di un certu prucessu di una parte.

AdobeStock_123944754.webp

Tempu di post: 13-lugliu-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi