Ciò chì ci preoccupa di COVID-19 2

I travagliadori sanitari sò centrali per a risposta pandemica di COVID-19, equilibrendu e esigenze di prestazione di servizii supplementari mentre priservendu l'accessu à i servizii di salute essenziali è implementendu vaccini COVID-19.Affruntà ancu risichi più alti d'infezzione in i so sforzi per prutege a cumunità più grande è sò esposti à periculi cum'è distress psicologicu, fatigue è stigma.

Per aiutà i decisori è i pianificatori à investisce per assicurà a prontezza, l'educazione è l'apprendimentu di a forza di salute, l'OMS furnisce un sustegnu per a pianificazione strategica di a forza di travagliu, u sustegnu è u sviluppu di capacità.

  • 1. Guida interim nantu à a pulitica è a gestione di a forza di travagliu di a Salute in u cuntestu di a risposta à a pandemia di COVID-19.
  • 2. Health Workforce Estimator per anticipà i bisogni di u persunale di risposta
  • 3. A Lista di Supportu è Salvaguardi di a Forza di Salute comprende i paesi chì affrontanu i sfidi più pressanti di a forza di salute, da quale u reclutamentu internaziunale attivu hè scoraggiatu.

Risorse d'apprendimentu dedicate per sustene roli clinichi è compiti allargati, è ancu u supportu per u roll-out di vaccini COVID-19, sò dispunibuli per i travagliadori sanitari individuali.I gestori è i pianificatori ponu accede à risorse supplementari per sustene e esigenze di apprendimentu è educazione.

  • Open WHO hà una biblioteca di corsi multilingue accessibile ancu attraversu l'app di apprendimentu Accdemacy COVID-19 di l'OMS, chì include un novu cursu di realtà aumentata nantu à l'equipaggiu di prutezzione persunale.
  • UCovid-19 vaccinuIntroduzione Toolbox hà l'ultime risorse, cumprese guida, arnesi è furmazione.
covid19-infografica-sintomi-finale

Amparate cumu utilizà u vostru rolu di travagliadore di salute è fonte d'infurmazione fiduciale.Pudete ancu esse un mudellu per piglià a vacuna, pruteggendu è aiutendu i vostri pazienti è u publicu à capisce i benefici.

  • Revisione a rete d'infurmazioni di l'OMS per l'aghjurnamenti di l'epidemie per infurmazioni precise è spiegazioni chjare nantu à COVID-19 è vaccini.
  • Accede à a guida di impegnu di a cumunità per cunsiglii è temi di discussione da esse cunsideratu in a consegna è a dumanda di vaccini.
  • Amparate nantu à a gestione di l'infodemica: aiutate i vostri pazienti è e cumunità à gestisce l'abbundanza di informazioni è amparà à circà fonti di fiducia.
  • Test di diagnostichi per l'infezione SARS-CoV-2;L'usu di a deteczione di l'antigenu;Diversi testi per COVID-19
MYTH_BUSTERS_Lavaggio_a_mani_4_5_1
MYTH_BUSTERS_Lavaggio_a_mani_4_5_6

Prevenzione è cuntrollu di l'infezzione

A prevenzione di l'infezioni SARS-CoV-2 in i travagliadori di salute richiede un approcciu integratu multiplu di prevenzione è cuntrollu di l'infezzione (IPC) è misure di salute è sicurezza in u travagliu (OHS).L'OMS ricumanda chì tutte e strutture sanitarie stabiliscenu è implementanu prugrammi IPC è prugrammi OHS cù protokolli chì assicuranu a sicurezza di i travagliadori sanitari è prevene l'infezioni cù SARS-CoV-2 in l'ambiente di travagliu.

Un sistema senza culpa per a gestione di l'esposizione di i travagliadori sanitari à COVID-19 deve esse in piazza per prumove è sustene a rappurtazione di esposizioni o sintomi.I travagliadori sanitari devenu esse incuraghjiti à rapportà esposizioni sia occupazionali sia non occupazionali à COVID-19.

Sicurezza è salute di u travagliu

Stu documentu furnisce misure specifiche per prutege a salute è a sicurezza di u travagliu di i travagliadori di salute è mette in risaltu i duveri, i diritti è e responsabilità per a salute è a sicurità in u travagliu in u cuntestu di COVID-19.

Prevenzione di a viulenza

E misure per a tolleranza zero di a viulenza deve esse stabilite in tutte e strutture sanitarie è per a prutezzione di i travagliadori sanitari in a cumunità.I travagliadori anu da esse incuraghjiti à signalà l'incidenza di viole verbale, fisica è fastidiu sessuale.E misure di sicurezza, cumprese i guardiani, i buttoni di panicu, e camere da esse introdutte.U persunale deve esse furmatu in a prevenzione di a viulenza.

Strutture-sanità_8_1-01 (1)

Prevenzione di a fatigue

Sviluppà schemi di u tempu di travagliu per u schema per e diverse categurie di i travagliadori sanitari implicati - UCI, assistenza primaria, primi rispunsevuli, ambulanze, sanità ecc., cumprese l'ore di travagliu massimu per turnu di travagliu (cinque ottu ore o quattru turni di 10 ore à settimana). ), pause frequenti di riposu (per esempiu ogni 1-2 ore durante u travagliu esigenti) è minimu 10 ore consecutive di riposu trà i turni di travagliu.

Cumpensazione, pagamentu periculu, trattamentu prioritariu

L'ore eccessivu di travagliu deve esse scuraggiatu.Assicurà livelli di staffu adatti per prevene carichi di travagliu individuali eccessivi, è minimizzà u risicu di ore di travagliu insostenibili.Quandu l'ore supplementu hè necessariu, misure compensatorii cum'è u pagamentu di l'overtime o u tempu di off compensatori deve esse cunsideratu.Quandu hè necessariu, è in una manera sensibile à u sessu, deve esse cunsideratu à i meccanismi per determinà a paga di daveru periculosa.Induve l'esposizione è l'infezzione sò ligati à u travagliu, i travagliadori di salute è di emergenza devenu esse furniti cun una compensazione adatta, ancu quandu sò in quarantena.In casu di scarsità di trattamentu per quelli chì cuntranu COVID19, ogni patronu deve sviluppà, per mezu di u dialogu suciale, un protocolu di distribuzione di trattamentu è specificà a priorità di i travagliadori di salute è di emergenza in riceve trattamentu.

chi-3-fatturi-poster

Tempu di post: 25-ghjugnu-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi