Tecnulugia di saldatura

prucessu di tornitura CNC

 

 

 

Cù u sviluppu di industrii cum'è u ferru è l'azzaru, l'industria petrochimica, i navi è l'energia elettrica, e strutture saldate tendenu à sviluppà in a direzzione di grande scala, grande capacità è alta paràmetri, è certi sò sempre travagliendu in bassa temperatura, media criogeni, corrosivi è altri ambienti.

CNC-tornitura-fresatrice
lavorazione cnc

 

 

Per quessa, sò sempre più utilizati diversi acciai d'alta resistenza à bassa lega, acciai à media è alta lega, acciai super-resistenza è diversi materiali di lega.In ogni casu, cù l'appiecazione di sti qualità di l'acciaio è di leghe, parechji prublemi novi sò purtati in a pruduzzione di saldatura, trà i quali u più cumuni è assai seriu hè i cracks di saldatura.

 

 

A volte appariscenu cracks durante a saldatura è à volte durante a piazzamentu o l'operazione, i cosiddetti cracks ritardati.Perchè tali cracks ùn ponu esse rilevati in a fabricazione, tali cracks sò più periculosi.Ci sò parechji tipi di crack generati in u prucessu di saldatura.Sicondu a ricerca attuale, secondu a natura di i cracke, ponu esse divisu à pocu pressu in e seguenti cinque categurie:

okumabrand

 

 

1. Crack caldu

I cracks caldi sò generati à alte temperature durante a saldatura, per quessa sò chjamati cracks caldi.Sicondu u materiale di u metale per esse saldatu, a forma, a gamma di temperatura è i motivi principali di i cracks caldi generati sò ancu diffirenti.Dunque, i cracks caldi sò spartuti in trè categurie: cracks di cristallizazione, cracks di liquefaction è cracks poligonali.

Riparazione di torni CNC
Machining-2

1. Cracks Crystal

In a tappa più tardi di a cristallizazione, u filmu liquidu furmatu da l'eutectica bassu vulume indebolisce a cunnessione trà i grani, è i cracke si sò sottu à l'azzione di tensione di tensione.

Si trova principarmenti in i saldature di l'azzaru di carbone è di l'acciaio bassu-ligatu cù più impurità (altu cuntenutu di zolfo, fosforu, ferru, carbonu è siliciu) è i saldature di l'acciaio austeniticu monofase, leghe à base di nichel è alcune leghe d'aluminiu. mezzu.In i casi individuali, i cracks cristallini ponu accade ancu in a zona affettata da u calore.

 

2. Crack liquefaction high temperature

Sottu à l'azzione di a temperatura di punta di u ciculu termale di saldatura, a fusione si trova trà a zona affettata da u calore è i strati di a saldatura multi-layer, è i cracks sò generati sottu l'azzione di u stress.

Si trova principarmenti in acciai d'alta resistenza chì cuntenenu cromu è nichel, acciai austenitici, è alcune aleaghji basati in nickel in a zona di cucitura vicinu o trà saldature multi-layer.Quandu u cuntenutu di sulfuru, fosforu è carbonu di siliciu in u metale di basa è u filu di saldatura hè altu, a tendenza di cracking di liquefaction aumenterà significativamente.

fresatura1

Tempu di Postu: Apr-18-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi