U fabricatore di l'aeronautica europea Airbus hà urdinatu à l'Occidenti per ùn impone un embargo à l'impurtazioni di titaniu russu. U capu di a linea aerea Guillaume Faury crede chì tali misure restrittive ùn anu micca un impattu maiò in l'ecunumia russa, ma dannu seriamente l'industria di l'aviazione globale. Fury hà fattu a dichjarazione pertinente in l'assemblea generale annuale di a cumpagnia u 12 d'aprile. Hà chjamatu a pruibizione di l'impurtazioni di titaniu russu utilizatu per fà "inaccettabili" l'aerei di linea muderni è hà suggeritu di abbandunà ogni sanzione.
À u listessu tempu, Fauri hà dettu ancu chì l'Airbus hà accumulatu stock di titaniu dapoi parechji anni, è se l'Occidenti decide di impone sanzioni à u titaniu russu, ùn avarà micca un impattu annantu à l'attività di fabricazione di l'aeronautica di a cumpagnia in u cortu termini.
U titaniu hè praticamente insustituibile in a fabricazione di l'aeronautica, induve hè utilizatu per fà viti di mutore, carcasse, ali, pelle, tubi, fasteners, è più. Finu a ora, ùn hè micca intrutu in i prugrammi di sanzioni imposti da i paesi occidentali à a Russia. Attualmente u più grande pruduttore di titaniu in u mondu "VSMPO-Avisma" hè situatu in Russia.
Sicondu i rapporti cunnessi, prima di a crisa, a cumpagnia russa furnia à Boeing finu à u 35% di i so bisogni di titaniu, Airbus cù u 65% di i so bisogni di titaniu è Embraer cù u 100% di i so bisogni di titaniu. Ma circa un mese fà, Boeing hà annunziatu chì sospendeva l'acquistu di metalli da a Russia in favore di pruvisti da u Giappone, a Cina è u Kazakistan. Inoltre, a cumpagnia di i Stati Uniti hà tagliatu drasticamente a produzzione per via di prublemi di qualità cù u so novu flagship Boeing 737 Max, chì furnisce solu 280 aerei commerciali à u mercatu l'annu passatu. Airbus hè assai più dipendente di u titaniu russu.
U fabricatore di l'aviazione europeu hà ancu pensatu à rinfurzà a produzzione di u so jet A320, u principale competitore di u 737 è chì hà pigliatu assai di u mercatu di Boeing in l'ultimi anni. À a fine di marzu, hè statu informatu chì Airbus avia cuminciatu à circà fonti alternative per ottene titaniu russu in casu chì a Russia hà cessatu di furnisce. Ma apparentemente, Airbus trova difficiule di truvà un sustitutu. Ùn deve esse scurdatu ancu chì Airbus hà unitu precedentemente à e sanzioni di l'UE contr'à a Russia, chì includenu una pruibizione di e compagnie aeree russe di esportà aerei, furnisce pezzi di ricambio, riparà è mantene aerei di passageri. Dunque, in questu casu, a Russia hè assai prubabile di impone un embargo à Airbus.
Union Morning Paper hà dumandatu à Roman Gusarov, editore in capu di u portale di l'aviazione, per cummentà: "A Russia furnisce titaniu à i giganti di l'aviazione mundiale è hè diventata interdependente cù l'industria di l'aviazione mundiale. Inoltre, a Russia ùn hè micca esportatu materie prime, ma hè diventatu interdependente cù l'industria di l'aviazione mundiale. digià stampatu è prudutti di prucessu di machining ruvida (fabricanti aeronautica fà machining fine in u so propriu impresa Quissa hè guasi una catena industriale cumpleta, micca solu un pezzu di metallu Ma si deve esse capitu quì per Boeing, Airbus è altri aerospace A fabbrica -Avisma induve a cumpagnia travaglia hè situata in Sarda, una piccula cità in l'Urali, a Russia hà sempre bisognu di mantene u fattu chì hè pronta à cuntinuà à furnisce i prudutti di titaniu è di titaniu è mantene a so pusizione in a catena di supply.
Tempu di Postu: Apr-27-2022