Prima, e catene di supply globale sò rotte è u disaccoppiamentu ecunomicu pò intensificà. I Stati Uniti è i so alleati occidentali anu impostu sanzioni senza precedente à a Russia. I Stati Uniti è altri paesi occidentali anu congelatu l'attivu di u bancu cintrali russu, pruibitu l'esportazione di prudutti d'alta tecnulugia cum'è materie prime impurtanti, azzaru, parti di l'aeronautica è l'equipaggiu di cumunicazione in Russia, cacciatu i banche russi fora di u stabilimentu internaziunale SWIFT. sistema, chjusu u spaziu aereu à l'aviò russu, è pruibitu cumpagnii naziunali da investimentu Russian. E cumpagnie multinaziunali occidentali anu ancu ritiratu da u mercatu russu.
E sanzioni economiche occidentali contr'à a Russia solu aggravaranu e cose per a catena industriale glubale. U mercatu unicu glubale, da l'alta tecnulugia, a materia prima vitale, l'energia à u trasportu, diventerà più frammentatu. A congelazione americana di e riserve di dollari di u bancu cintrali russu furzà i paesi di u mondu à pensà à l'affidabilità di u dollaru americanu è u sistema di pagamentu SWIFT. A tendenza di de-dollarization di u sistema finanziariu internaziunale hè prevista à rinfurzà.
Siconda, u centru di gravità ecunomica glubale si move versu l'est. A Russia hà ricche risorse di petroliu è gasu, un vastu territoriu è citatini ben educati. I tentativi di i Stati Uniti è l'Occidenti per sancionà l'ecunumia russa ponu solu aiutà l'ecunumia russa per andà in u livante in una manera integrale. Allora a pusizioni di l'Asia cum'è a regione più attiva è potenziale in l'ecunumia glubale serà più cunsulidata, è u cambiamentu versu l'est di u centru di gravità ecunomica glubale diventerà più evidente. E sanzioni occidentali ponu spinghje i BRICS è SCO per aumentà a cooperazione ecunomica è cummerciale. Una cooperazione economica è cummerciale più stretta trà questi paesi vale ancu a pena aspittà.
In novu, u sistema di cummerciale multilaterale cuntinueghja à esse attaccatu. L'Occidenti hà annullatu u statutu di u cummerciu di a nazione più favurita di a Russia per motivi di "eccezzioni di sicurezza naziunale". Questu hè un altru colpu fatale à u sistema di cummerciale multilaterale dopu a chjusa di l'Organismu d'Appellazione di l'OMC causata da i Stati Uniti.
Sicondu i regulamenti di l'OMC, i membri godenu di u trattamentu di a nazione più favurita. L'annullamentu di u trattamentu di a nazione più favurita da l'Occidenti à a Russia viola u principiu di non-discriminazione di l'OMC, causendu un impattu senza precedente nantu à e regule basiche di u sistema di cummerciale multilaterale, mettendu cusì in periculu u fundamentu stessu di a sopravvivenza di l'OMC. A mossa hà revelatu un alluntanamentu da u tradeismu multilaterale. E sanzioni da i Stati Uniti è altri paesi occidentali signalanu ancu chì e regule di u cummerciu mundiale daranu più à a geopolitica cum'è a pulitica di bloccu prevale in l'istituzioni multilaterali. L'OMC sopporterà l'impattu di una più grande onda di anti-globalizazione.
Infine, u risicu di stagflation in l'ecunumia glubale hà aumentatu. I prezzi mundiali di l'alimentariu è di l'energia sò cresciuti dopu à u scoppiu di u cunflittu Russia-Ucraina. Sicondu JPMorgan Chase, a crescita ecunomica mundiale questu annu serà ridutta da un puntu percentuale. U Fondu Monetariu Internaziunale hà ancu tagliatu a so previsione per a crescita economica glubale in 2022.
Tempu di Postu: Aug-22-2022