Fatturisti cumpresi u cunflittu Russia-Ucraina, stimulà l'ecunumia, una forte dumanda post-pandemica è e limitazioni logistiche in corso anu messu una pressione enormosa nantu à e catene di supply in l'ultimi mesi, attivando parechji registri di prezzi per i metalli è i minerali. L'aumentu cuntinuu di i metalli è i prezzi di e materie prime minerali, accumpagnatu da tensioni geopolitiche elevate, puderia purtà à cambiamenti di u mercatu à longu andà. Robin Griffin, vicepresidentu di a cunsulenza internaziunale WoodMac, hà dettu chì ancu s'è a produzzione in Russia hè stranded per un bellu pezzu, l'immensa diffarenza di i prezzi è i costi di produzzione ùn cuntinuà indefinitu.
"Fighjendu i profitti nominali di e cumpagnie minerarie attuali mostra chì cù i marghjini di prufittu assai sopra à e norme storichi, tali grandi differenze in i prezzi è i costi di produzzione sò improbabile di cuntinuà indefinitu. Inoltre, e disrupzioni in e relazioni regiunale è di prezzu di i prudutti indicanu ancu a fragilità di u prezzu. Per esempiu, i prezzi di l'azzaru asiaticu restanu flat, mentre chì i prezzi di u minerale di ferru è di u carbone metallurgicu cuntinueghjanu à cresce hè discordante per via di u so impattu nantu à i costi di produzzione di l'acciaio.
Soaring Prices Investment Uncertainty Energie Alternative è Tecnulugie Ricercate
U cunflittu lascià indubbiamente una marca indelebile in certi mercati di commodità. Per avà, una parte di u cummerciu di Russia hè stata deviata da l'Europa à a Cina è l'India, chì puderia esse un prucessu à longu andà, mentre chì a participazione occidentale in l'industrii di metalli è minieri di Russia hè stata bassa. Ancu ignorendu i fatturi geopolitichi, u scossa di u prezzu stessu avarà u putenziale di cambià.
Prima, una crescita di i prezzi pò purtà à l'incertezza nantu à u gastru di capitale. Ancu s'è l'aumentu attuale di i prezzi di metalli è minerali hà incitatu parechje cumpagnie à invistisce in espansione, l'incongruenza di l'aumentu di u prezzu rende incerta a spesa di l'investituri. "In fattu, a volatilità estrema pò avè l'effettu cuntrariu, postu chì l'investituri ritardanu e decisioni finu à chì e cundizioni migliurà", disse WoodMac.
Siconda, a transizione energetica globale, in particulare u carbone termale à i carburanti alternativi, hè chjaru. Se i prezzi restanu elevati, e tecnulugie alternative ponu ancu accelerà a penetrazione in l'industrii di l'energia è di l'acciaio, cumpresa l'emergenza precoce di tecnulugii bassu di carbonu cum'è u ferru ridottu direttu basatu à l'idrogenu.
In i metalli di batterie, a cumpetizione in a chimica di e batterie hè ancu prubabile di intensificà cum'è i prezzi elevati di e materie prime per e batterie di lithium-ion incitanu i pruduttori à vultà à chimichi alternativi cum'è u fosfatu di ferru di lithium. "L'alti prezzi di l'energia presentanu una serie di risichi per u cunsumu glubale, chì puderia influenzà a dumanda di metalli è minerali".
L'inflazione di a mina cresce
Inoltre, l'inflazione di a miniera hè in crescita in quantu i prezzi elevati alluntananu l'attenzione da a cuntinzione di i costi è l'aumentu di i costi di input. "Comu hè veru per tutti i prudutti minati, i costi di u travagliu più altu, u diesel è l'electricità anu fattu u so peghju. Certi ghjucadori predicanu in privatu un'inflazione record di costu elevatu ".
L'indici di prezzi sò ancu sottu pressione. A decisione recente di u LME di suspende u cummerciu di nichel è annullà i cummerci cumpleti hà mandatu fremi in i spine di l'utilizatori di scambiu.
Tempu di Post: 24-May-2022