Trattamentu di Alloy di Titaniu

prucessu di tornitura CNC

 

 

 

A prima cosa di parlà hè u fenomenu fisicu di trasfurmazioni di ligami di titaniu.Ancu s'è a forza di taglio di a lega di titaniu hè solu ligeramente più altu ch'è quella di l'azzaru cù a listessa durezza, u fenomenu fisicu di trasfurmà a lega di titaniu hè assai più cumplicatu chè quellu di l'acciaio di trasfurmazioni, chì face a difficultà di trasfurmà a lega di titaniu soaring.

CNC-tornitura-fresatrice
lavorazione cnc

 

A conductività termale di a maiò parte di l'aliaghji di titaniu hè assai bassu, solu 1/7 d'azzaru è 1/16 d'aluminiu.Per quessa, u calore generatu in u prucessu di taglio di legami di titaniu ùn serà micca trasferitu rapidamente à a pezza di travagliu o purtatu da i chips, ma s'accumularà in a zona di taglio, è a temperatura generata pò esse finu à 1 000 ° C o più. , chì pruvucarà u tagliu di l'utillita à usura rapidamente, chip è crack.A furmazione di bordu custruitu-up, l'apparizione rapida di un bordu purtatu, à u turnu genera più calore in l'area di taglio, accurtendu ancu a vita di l'utillita.

L'alta temperatura generata durante u prucessu di taglio distrugge ancu l'integrità di a superficia di e parti in lega di titaniu, chì risulta in una diminuzione di a precisione geomètrica di e parti è un fenomenu di indurimentu di u travagliu chì riduce seriamente a so forza di fatigue.

L'elasticità di l'aliaghji di titaniu pò esse benefiziu per a prestazione di e parte, ma durante u prucessu di taglio, a deformazione elastica di a pezza hè una causa impurtante di vibrazione.A pressione di taglio face chì a pezza "elastica" alluntanassi da l'uttellu è rimbalza in modu chì l'attrito trà l'uttellu è a pezza hè più grande di l'azzione di taglio.U prucessu di attritu genera ancu u calore, aggravating u prublema di una povira conductività termale di leghe di titaniu.

okumabrand

 

Stu prublema hè ancu più seriu quandu si tratta di pezzi di muru sottile o in forma d'anellu chì sò facilmente deformati.Ùn hè micca un compitu faciule per trasfurmà e parti à pareti sottili in lega di titaniu à a precisione dimensionale prevista.Perchè quandu u materiale di u travagliu hè alluntanatu da l'uttellu, a deformazione lucale di u muru sottile hà superatu a gamma elastica è a deformazione plastica si trova, è a forza di u materiale è a durezza di u puntu di taglio aumentanu significativamente.À questu puntu, u machining à a velocità di taglio previamente determinata diventa troppu alta, chì risulta in più in una usura di l'utensili affilata.Si pò dì chì u "calore" hè a "causa radica" chì rende difficiuli di processà ligami di titaniu.

 

Riparazione di torni CNC
Machining-2

 

 

Cum'è un capu in l'industria di l'utensili di taglio, Sandvik Coromant hà accuratamente cumpilatu un sapè fà di prucessu per trasfurmà leghe di titaniu è spartutu cù l'intera industria.Sandvik Coromant hà dettu chì nantu à a basa di capiscenu u mecanismu di trasfurmazione di leghe di titaniu è aghjunghjendu l'esperienza passata, u sapè fà principale di u prucessu per trasfurmà leghe di titaniu hè u seguente:

 

(1) L'inserti cù geometria pusitiva sò usati per riduce a forza di taglio, u calore di taglio è a deformazione di u travagliu.

(2) Mantene un alimentu constantu per evità l'indurimentu di u travagliu, l'uttellu deve esse sempre in u statu di alimentazione durante u prucessu di taglio, è a quantità di taglio radiale ae deve esse 30% di u raghju durante a fresatura.

(3) U fluidu di taglio di alta pressione è di grande flussu hè utilizatu per assicurà a stabilità termica di u prucessu di machining è impedisce a degenerazione di a superficia di u travagliu è i danni di l'uttellu per via di a temperatura eccessiva.

fresatura1

(4) Mantene u tagliu di a lama affilata, l'arnesi smussati sò a causa di l'accumulazione di calore è l'usura, chì ponu facilmente purtà à fallimentu di l'utensili.

(5) Machining in u statu più morbidu di a lega di titaniu quantu pussibule, perchè u materiale diventa più difficiuli di machina dopu à l'indurimentu, è u trattamentu termale aumenta a forza di u materiale è aumenta l'usura di l'inseritu.

(6) Aduprate un grande radiu di u nasu o smussatu per cutà, è mette quant'è tanti taglii pussibuli in u tagliu.Questu reduce a forza di taglio è u calore in ogni puntu è impedisce a rottura lucali.Quandu fresatura di leghe di titaniu, trà i paràmetri di taglio, a vitezza di taglio hà a maiò influenza nantu à a vita di l'utensile vc, seguita da a quantità di taglio radiale (prufundità di fresatura) ae.


Tempu di Postu: Apr-06-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi