U prucessu di colorazione anodica hè simile à quellu di l'electroplating, è ùn ci sò micca esigenze speciali per l'elettroliti. Diversi suluzione aquosa di 10% àcitu sulfuricu, 5% sulfate ammonium, 5% sulfate di magnesiu, 1% fosfatatu trisodium, etc., ancu a suluzione aquosa di vinu biancu pò esse usata quandu hè necessariu. In generale, una suluzione aquosa distillata di 3% -5% in pesu di fosfatatu trisodiu pò esse usata. In u prucessu di culore per ottene u culore di alta tensione, l'elettrolitu ùn deve micca cuntene ioni di cloruri. A temperatura alta pruvucarà l'elettrolitu per deteriorà è pruvucarà una film d'oxidu poroso, cusì l'elettrolitu deve esse postu in un locu frescu.
In u culore di l'anodu, l'area di u catodu utilizatu deve esse uguale o più grande di quella di l'anodu. U cunfinamentu attuale hè impurtante in a colorazione anodica, perchè l'artisti spessu saldanu l'output current cathodic direttamente à u clip di metallu di u pinnellu, induve l'area di culore hè chjuca. Per currisponde à a velocità di reazzione di l'anodu è a dimensione di l'elettrodu cù l'area di colorazione, è impediscenu a film d'ossidu di cracking è di corrosione elettrica per via di una corrente eccessiva, u currente deve esse limitatu.
Applicazione di a tecnulugia di anodizazione in a medicina clinica è l'industria aerospaziale
U titaniu hè un materiale biologicu inerte, è hà prublemi cum'è una forza di ligame bassa è un longu tempu di guariscenza quandu hè cumminatu cù u tissutu di l'osse, è ùn hè micca faciule per furmà l'osteointegrazione. Per quessa, diversi metudi sò usati per u trattamentu di a superficia di l'impianti di titaniu per prumove a deposizione di HA nantu à a superficia o rinfurzà l'adsorption di biomolecule per migliurà a so attività biologica. In l'ultima dicada, i nanotubi di TiO2 anu ricivutu una grande attenzione per via di e so proprietà eccellenti. Esperimenti in vitro è in vivo anu cunfirmatu chì pò induce a deposizione di hydroxyapatite (HA) nantu à a so superficia è rinfurzà a forza di ligame di l'interfaccia, favurendu cusì l'adesione è a crescita di l'osteoblasti nantu à a so superficia.
I metudi cumuni di trattamentu di a superficia include u metudu di strati solgel, trattamentu idrotermali L'ossidazione elettrochimica hè unu di i metudi convenienti per preparà nanotubi TiO2 assai regularmente disposti. In questu esperimentu, e cundizioni per a preparazione di nanotubi di TiO2 è l'effettu di i nanotubi di TiO2 nantu à l'influenza di l'attività di mineralizazione di a superficia di titaniu in a suluzione SBF.
Titanium hà bassa densità, alta forza specifica è resistenza à a temperatura alta, cusì hè largamente utilizatu in i campi aerospaziali è rilativi. Ma u svantaghju hè chì ùn hè micca resistente à l'usura, faciule da scratch è faciule d'oxidà. L'anodizazione hè unu di i mezi efficaci per superà queste carenze.
U titaniu anodizatu pò esse usatu per a decorazione, a finitura è a resistenza à a corrosione atmosferica. Nantu à a superficia scorrevule, pò riduce l'attrito, migliurà u cuntrollu termale è furnisce un rendiment otticu stabile.
In l'ultimi anni, u titaniu hè statu bè utilizatu in i campi di a biomedicina è di l'aviazione per via di e so proprietà superiori cum'è una forte forza specifica, resistenza à a corrosione è biocompatibilità. Tuttavia, a so scarsa resistenza à l'usura limita ancu assai l'usu di titaniu. Cù l'avventu di a tecnulugia di anodizazione di perforazione, questu svantaghju hè stata superata. A tecnulugia di anodizazione hè principalmente per ottimisà e proprietà di titaniu per u cambiamentu di parametri cum'è u grossu di a film d'ossidu.
Tempu di post: 07-07-2022