Cosa hè u Metalworking?

prucessu di tornitura CNC

 

 

 

Sò un entusiasta di u metallu ?Avete interessatu à l'opera d'arte intricata o loghi fatti di metallu?Allora, benvenuti à a varietà di applicazioni in questa industria, da a marcatura di metalli, incisione, stampatura è incisione à grinding è fresatura, è vi mustraremu l'incantu unicu di diversi prucessi di machining.

CNC-tornitura-fresatrice
lavorazione cnc

 

 

U travagliu di i metalli hè l'attività di produzzione in quale diversi prucessi sò applicati à i materiali metallici per creà e parti necessarie, cumpunenti di linea o strutture in generale grandi.Da parechji prughjetti à grande scala, cum'è rigs petroliferi, navi, ponti à picculi pezzi cum'è mutori, à ghjuvelli, etc. sò fabbricati da a trasfurmazioni di metalli.Per quessa, hè necessariu di utilizà una larga gamma di tecniche, prucessi, arnesi per trattà i metalli è infine ottene i risultati desiderati.

 

U prucessu di trasfurmazioni di metalli hè divisu in trè categurie, vale à dì a furmazione di metalli, u taglio di metalli è l'unione di metalli.In questu articulu, avemu da fucalizza nantu à l'ultime tecnulugia applicate à u taglio di metalli.

U tagliu hè u prucessu di portà u materiale à una forma specifica, sguassendu u materiale cù diversi strumenti.E so parti finite duveranu risponde à i requisiti specificati in quantu à a dimensione, a manufattu, u disignu è l'estetica.Ci hè solu dui prudutti di cutting - scrap è pruduttu finitu.Dopu chì u metallu hè machinatu, u scrap hè chjamatu metal swarf.

U prucessu di taglio pò esse divisu in trè categorie:

okumabrand

 

——I chips chì generanu chips sò divisi in una categuria, chjamata ancu machining.

- Classificà i materiali chì sò brusgiati, oxidati o evaporati in una categuria.

- Una mistura di i dui, o altri prucessi sò classificate in una categuria, cume taglio chimicu.

Perforà i buchi in parti metalliche hè l'esempiu più cumuni di un prucessu di tipu 1 (generazione di chip).Aduprà una torcia per cutà l'acciaio in pezzi chjuchi hè un esempiu di a categuria di combustione.A macinazione chimica hè un esempiu di un prucessu speciale chì usa i chimichi di incisione, etc., per sguassà l'excedente di materiale.

Riparazione di torni CNC
Machining-2

 

Tecnulugia di taglio

Ci hè parechje tecniche per taglià metalli, cum'è:

- Tecniche manuali : cum'è sega, cesellatura, tosatura.

- Tecnulugia meccanica: cum'è punching, macinazione è fresatura.

- Tecniche di saldatura/combustione : per esempiu, per laser, combustione di ossicarburanti è combustione di plasma.

 

 

- Tecnulugia di l'erosione: lavorazione cù jet d'acqua, scarica elettrica o flussu abrasiu.

- Tecnulugia chimica: trattamentu fotochimicu o incisione.

Comu si pò vede, ci sò parechji tippi diffirenti di metudi di taglio di metalli, è sapè è ammaistrà sti hè un bonu postu per principià, chì vi permette di prufittà di tutti i tecnichi disponibile à navigà stu campu maravigghiusu.

fresatura1

Tempu di Postu: Apr-11-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi