U 17 d'aprile, a pianta 7103 di u Sestu Istitutu di Gruppu di Scienza è Tecnulugia Aeroespaziale hà realizatu una corsa di prova cù un mutore di kerosene d'ossigenu liquidu daretu à a pompa secundaria di u veiculu di lanciamentu equipatu di nova generazione di u mo paese. A prova hè stata cuminciata secondu a prucedura predeterminata, è u mutore hà travagliatu per 10 seconde.
U mutore di sta corsa di prova adopta a prima camera di spinta di ugettu in lega di titaniu di novu sviluppata in u mo paese, chì riduce assai u pesu di u mutore. Tuttu l'assemblea di u mutore adopta un schema di assemblea invertitu. Questa prova di prova hà verificatu cù successu a fattibilità di u schema di ugelli in lega di titaniu.
Basatu nantu à a camera di spinta di u mutore esistente, a nova generazione di propulsore di trasportatore equipatu di pompa secundaria di u mutore di ossigenu liquidu di ossigenu di kerosene sviluppa ugelli in lega di titaniu per realizà a cunnessione efficace trà u sistema di materiale di rame-acciaio di camera di spinta esistente è u titaniu-titanio. struttura, è più Reduce u pesu di u mutore, migliurà u rapportu thrust-a-massa di u mutore, è migliurà a capacità di trasportu efficaci di u fucile.
Hè infurmatu chì à l'iniziu di u prughjettu di stu tipu di mutore, u mo paese ùn hà micca sperienza in u sviluppu è a produzzione di ugelli di lega di titaniu di grande dimensione, è tuttu deve esse "iniziatu da zero". Di fronte à l'ardua attività di ricerca è sviluppu, a fabbrica 7103 hà stabilitu una squadra di ricerca è sviluppu per ugelli grossi in lega di titaniu. In fronte à un prublema tecnicu dopu à l'altru, a squadra di ricerca hà purtatu cumplettamente u spiritu di u volu spaziale, hà realizatu attivamente a ricerca tecnica, è hà riunitu a saviezza per risolve i prublemi. Per assicurà u prugressu di u sviluppu di l'ugelli in lega di titaniu, u squadra di ricerca urganizeghja regularmente riunioni regulare per coordine in tempu, studià è trattà cù i prublemi è e difficultà in u prucessu di sviluppu.
Dopu à 5 anni, a squadra di ricerca hà cunquistatu successivamente una quantità di tecnulugia chjave, hà sviluppatu cù successu a prima camera di spinta di ugettu in lega di titaniu di grande dimensione di u mo paese, è l'hà consegnatu à a prova di corsa cum'è prevista. L'esperimentu di compressione unidirezionale di l'alia di titaniu TC4 hè statu realizatu nantu à una macchina di prova di simulazione termale Gleeble-3800 per studià u cumpurtamentu di deformazione à alta temperatura di a lega in e cundizioni di una quantità di compressione di 50%, una temperatura di 700-900 ℃ è un velocità di deformazione di 0,001-1 s-1.
A microstruttura di a lega di titaniu TC4 dopu l'esperimentu di compressione d'alta temperatura hè stata osservata da un microscopiu metalograficu, u prucessu di recristallizazione dinamica di a lega di titaniu TC4 hè statu studiatu, è i fatturi chì affettanu a sferoidizazione dinamica di a struttura di strati di lega di titaniu TC4 sò stati analizati. A deformazione critica hè stata determinata da l'adattamentu di a freccia di indurimentu di u travagliu è di a curva di stress di flussu cù un polinomiu cubicu, è u mudellu cineticu di sferoidizazione hè statu studiatu secondu a curva di stress-strain di l'alia di titaniu TC4. I risultati mostranu chì l'aumentu di a temperatura di deformazione è a diminuzione di a rata di strain prumove u prucessu di recristallizazione dinamica.
Tempu di Post: 16-May-2022