Standing à un novu puntu di partenza storicu è di fronte à i cambiamenti in corso in u mondu, e relazioni Cina-Russia sona una nova nota forte di The Times cù una nova attitudine. In u 2019, a Cina è a Russia anu cuntinuatu à travaglià strettamente inseme nantu à i prublemi internaziunali maiò cum'è a questione nucleare coreana, a prublema nucleare iraniana è a prublema siriana. Sustinendu l'equità è a ghjustizia, a Cina è a Russia sustenevanu fermamente u sistema internaziunale cù e Nazioni Unite in u so core è u dirittu internaziunale cum'è u so fundamentu, è prumove u prucessu di multipolarità mundiale è a demucrazia in e relazioni internaziunali.
Dimostra l'altu livellu di relazioni bilaterali è a natura speciale, strategica è glubale di a cooperazione bilaterale. U rinfurzà a sulidarità è a coordinazione trà a Cina è a Russia hè una scelta strategica fatta in vista di a pace à longu andà, u sviluppu è u rejuvenimentu di e duie parti. Hè necessariu di mantene a stabilità strategica glubale è l'equilibriu di u putere internaziunale, è serve l'interessi fundamentali di i dui paesi è di a cumunità internaziunale.
Cum'è u Cunsigliu di Statu è u Ministru di l'Affari Esteri Chinese Wang Yi è u Ministru di l'Affari Esteri Russu Sergei Lavrov anu dettu, a cooperazione Cina-Russia ùn hè nè diretta à alcun terzu, nè serà pruvucatu o interferitu da un terzu. U so momentu hè imparable, u so rolu insustituibile è e so prospettive illimitate. In u futuru, i dui presidenti accunsenu à tene un annu di l'innuvazione di a scienza è a tecnulugia Chine-Russia da 2020 à 2021 per rinfurzà inseme e capacità indipendenti di ricerca è sviluppu.
In u spiritu di l'innuvazione pioniera, di u benefiziu mutuale è di a cooperazione win-win, i dui paesi sinergizeranu in più e so strategie di sviluppu, integraranu profondamente i so interessi di sviluppu è riuniscenu a so ghjente.
Quartu, l'anti-globalizazione è l'isolazionismu sò in crescita
In u 21u seculu, cù l'ascesa di a Cina è di l'altri paesi in via di sviluppu, a dominanza di i paesi occidentali hà cuminciatu à scuzzulà. Sicondu a Cunferenza di e Nazioni Unite per u Cummerciu è u Sviluppu (UNCTAD), da u 1990 à u 2015, a proporzione di i paesi sviluppati in u PIB glubale hè cascata da u 78,7 per centu à u 56,8 per centu, mentre chì quella di i mercati emergenti hè aumentata da u 19,0 per centu à u 39,2 per centu.
À u listessu tempu, l'ideulugia neoliberale chì enfatizà u picculu guvernu, a sucietà civile è a libera cumpetizione hà cuminciatu à calà da a fini di l'anni 1990, è u Consensus di Washington, chì era basatu annantu à questu, hà fallutu sottu à l'impattu di a crisa finanziaria glubale. Stu tamantu cambiamentu hà fattu chì i Stati Uniti è certi altri paesi occidentali anu ancu vultà in daretu à a rota di a storia è aduttà pulitiche anti-globalisazioni per salvaguardà i so interessi.
Tempu di Postu: Nov-28-2022