L'usi CNC in BMT cresce megliu

Per sustene i prugrammi di sviluppu di prudutti, in BMT avemu una precisione pienaLavorazione CNCcapacità.Utilizemu mulini, torni, EDM, è smerigliatrici di superficia CNC d'altu calibre per generà una tolleranza stretta, pezzi di alta qualità cù una consegna globale in appena dece ghjorni.Cù a nostra vasta sperienza, machinemu pezzi cumplessi è d'alta precisione per applicazioni tecnichi sfida in una diversità di industrie.

 

E nostre capacità di fresatura ci permettenu di creà elaborate3Dforme, caratteristiche intricate dettagliate, è superfici machinate di alta qualità nantu à parti metalliche è plastiche.Inseme à i buchi, curve è slots, avemu tagliatu forme angulate, canali è altri elementi di cuncepimentu sfida.Cù e nostre macchine multi-assi, a stallazione hè minimizzata, i tempi di ciculu sò veloci, è i pezzi mostranu un altu gradu di precisione è ripetibilità.E nostre capacità includenu ancu a svolta à alta velocità di prototipi è pezzi d'usu finale.Formemu geometrii interni è esterni cumplessi, tagliate tutti i tipi di fili, è cù u nostru equipamentu multi-tasking, pudemu frenà a rotazione è generà caratteristiche fresate nantu à una parte in u stessu ciculu di machinazione.

Parti di machining prufessiunale BMT

Travagliemu cù tutti i tipi è gradi di metalli è leghe, tramindui ingegneria è materie plastiche, è micca metalli cum'è composti è ceramica.U nostru stabilimentu ospita un vastu equipamentu per l'ispezione è a prova, cum'è CMM, analizzatori VRF, è altri strumenti è strumenti di metrologia.Cum'è specialisti in a fabricazione di prototipi à pocu voluminu, i nostriServizi di lavorazione CNCfurnisce un turnaround rapidu per aiutà e cumpagnie à lancià i prudutti più rapidamente à un prezzu bassu è cun menu risicu cumparatu à un scenariu di produzzione di massa.E nostre capacità di u prezzu bassu voluminu servenu ancu per colma a distanza trà u lanciu di u mercatu è a crescita di a produzzione.Per sapè di più nantu à e nostre capacità di lavorazione CNC a 5 assi di ultra precisione o qualsiasi di i nostri servizii di machinazione CNC generale, cuntattateci direttamente.

25
AdobeStock_123944754.webp

Acier inoxydable de précision / Acier / Laiton / Fer / Bronze / Aluminium / AlliagePezzi di fresatura CNC/CNC Machining Parts for Non-Standard Devices/Industria medica/industria alimentaria.

1.Precisione Cnc parti in acciaio inox strettamente secondu u disegnu di u cliente, l'imballu è a dumanda di qualità.

2. Tolerance: Pò esse guardatu in +/-0.005mm.

3. L'ispettore CMM più avanzatu per assicurà a qualità.

4. Ingegneri di tecnulugia sperimentati è travagliadori ben furmatu.

 

5. Consegna veloce è puntuale.Serviziu rapidu è prufessiunale.

6. Dà un suggerimentu prufessiunale di u cliente mentre in u prucessu di cuncepimentu di u cliente per salvà i costi. U nostru prezzu di trasportu hè spessu 30-50% più bassu di u cliente.

7. I clienti ponu aduprà PAYPAL è altre piattaforma di pagamentu in linea per pagà una piccula quantità di tassa di mostra per accurtà u tempu di produzzione di mostra.

8. Assicuranza di qualità in cunfurmità cù ISO9001: 2015 è ISO13485: 2016

machining-acciai

Tempu di Postu: Aug-09-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi