reaming
Quandu a lega di titaniu hè rialzata, l'usura di l'uttellu ùn hè micca seriu, è ponu esse aduprati sia carbure cimentatu sia alesatori d'acciaio d'alta veloce. Quandu s'utilice reamers di carburu, a rigidità di u sistema di prucessu simile à a perforazione deve esse aduttatu per impedisce chì l'alesatore si sghigna. U prublema principali di l'alesatura di alea di titaniu hè u poviru finitu di l'alesatura. A larghezza di u margine di l'alesatore deve esse ristretta cù l'oliu per impedisce chì u marghjenu si appiccica à u muru di u foru, ma per assicurà una forza abbastanza, a larghezza generale di a lama hè ancu di 0,1 ~ 0,15 mm.
A transizione trà u tagliu di punta è a parte di calibrazione deve esse un arcu lisu, è deve esse reground in u tempu dopu l'usura, è a dimensione di l'arcu di ogni dente deve esse u stessu; se ne necessariu, a parte di calibrazione pò esse allargata.
Perforazione
A perforazione in lega di titaniu hè più difficiuli, è u fenomenu di l'infuzione di u cuteddu è a rottura di a perforazione si trova spessu durante a trasfurmazioni. Questu hè principarmenti duvuta à parechje ragioni, cum'è una scarsa sharpening di u drill bit, una rimozione prematura di chip, un poveru cooling è una scarsa rigidità di u sistema di prucessu. Per quessa, in a perforazione di aleaghji di titaniu, hè necessariu di attentu à l'affilatura di drill ragiunate, aumentà l'angolo di l'apice, riduce l'angolo di rake di u bordu esternu, aumenta l'angolo posteriore di u bordu esternu, è aumenta a conicità posteriore à 2. à 3 volte quella di a punta standard. Ritirate l'uttellu spessu è sguassate i patatine fritte in u tempu, fate attenzione à a forma è u culore di i patatine fritte. Se i patatine fritte pareanu piuma o cambianu di culore durante u prucessu di perforazione, indica chì u drill bit hè smussatu è deve esse rimpiazzatu à tempu per l'affilatura.
U drill die deve esse fissatu nantu à a tavola di travagliu, è a faccia di guida di u drill die deve esse vicinu à a superficia machinata, è un drill bit curtu deve esse usatu quantu pussibule. Un altru prublema chì vale a pena nutà hè chì quandu l'alimentazione manuale hè aduttata, u drill bit ùn deve micca avanzà o retrocede in u pirtusu, altrimenti u drill edge strofinarà a superficia machined, pruvucannu u travagliu indurimentu è dulling the drill bit.
Macinazione
I prublemi cumuni cù a macinazione di parti di alea di titaniu sò chips appiccicose chì causanu l'otturazione di a rota è brusgiate nantu à a superficia di a parte. U mutivu hè chì a cunductività termale di l'alia di titaniu hè povira, chì provoca una temperatura alta in l'area di macinazione, cusì chì l'aliazione di titaniu è l'abrasivu ligame, diffonde è avè una forte reazzione chimica. I chips appiccicose è u bloccu di a mola portanu à una caduta significativa in u rapportu di macinazione. In u risultatu di a diffusione è e riazzioni chimichi, u pezzu di travagliu hè brusgiatu nantu à a superficia di a terra, risultatu in una riduzzione di a forza di fatigue di a parte, chì hè più pronunzianu quandu grinding castings in lega di titaniu.
Per risolve stu prublema, e misure pigliate sò:
Sceglie u materiale di mola ghjustu: Green Silicon Carbide TL. Durezza di a rota ligeramente più bassa: ZR1.
U tagliu di materiali in lega di titaniu) deve esse cuntrullatu da l'aspettu di u materiale di l'utensili, u fluidu di taglio è i paràmetri di trasfurmazioni per migliurà l'efficienza generale di u processu di materiale in lega di titaniu.
Tempu di post: 14-mar-2022