I Stati Uniti, l'ecunumia più grande di u mondu, anu pigliatu più di 600 misure di cumerciu discriminatori contr'à altri paesi da 2008 à 2016, è più di 100 in 2019 solu. Sutta a "dirigenza" di i Stati Uniti, secondu a basa di dati Global Trade Alert, u numeru di misure di cumerciu discriminatori implementate da i paesi hè aumentatu da 80 per centu in 2019 cumparatu cù 2014, è a Cina era u paese più feritu da e misure di prutezzione di u cummerciu in u 2019. mondu. Sutta l'influenza di u prutezzione di u cummerciu, u cummerciu mundiale hè cascatu à un novu minimu in quasi 10 anni.
Aduttà u Revisionismu di e Regule è i diritti di salvezza attraversu istituzioni
In dicembre di u 1997, i paesi participanti à a Cunvenzione Quadru di l'ONU nantu à u Cambiamentu Climaticu aduttatu u Protocolu di Kyoto. In u marzu di u 2001, l'amministrazione di bush per "riducia l'emissioni di gasi di serra affetterà u sviluppu di l'economia di i Stati Uniti" è "i paesi in via di sviluppu duveranu ancu sopportà l'obligazioni è di frenà e riduzioni di gas di serra in l'emissioni di carbonu" cum'è una scusa per sfidà cumplettamente a sucietà internaziunale contr'à ricusatu di ratificà. u protocolu di Kyoto, chì face i Stati Uniti cum'è u mondu u primu fora di u paese di u protocolu di Kyoto.
In u ghjugnu 2017, i Stati Uniti anu tornatu fora di l'Acordu di Parigi per cumbatte u cambiamentu climaticu globale. In u campu di l'ecunumia è di u cummerciu, per mantene a so pusizioni dominante in u campu di u cummerciu, u 14 di nuvembre di u 2009, l'amministrazione Obama hà annunziatu ufficialmente chì i Stati Uniti seranu implicati in i negoziati di partenariatu transpacificu (TPP). , emphase à stabilisce in u 21st seculu accordu cumerciu faro mulattu règuli, circannu a "iniziu", bypass o rimpiazzà i reguli di l'urganisazione di u cummerciu mundiale (OMC), Custruì un sistema di funziunamentu di capitale chì transcende a sovranità naziunale.
U presidente Obama era contundente: "I Stati Uniti ùn ponu micca lascià paesi cum'è Cina scrive e regule di u cummerciu mundiale". Ancu s'è l'amministrazione di Trump hà annunziatu a retirazzione di i Stati Uniti da TPP dopu à piglià u postu, a pulitica di abbandunà u multilateralismu è di enfasi di "America prima" mostra sempre chì l'attitudine utilitaria di i Stati Uniti versu e regule internaziunali ùn cambierà micca.
Lurch versu l'isolazionismu è sfilà e responsabilità internaziunali
Nta l'ultimi anni, l'isolazionismu hè torna in crescita in i Stati Uniti. In Foreign Policy Begins at Home: Getting America Right at Home, Richard Haass, presidente di u Cunsigliu di e Relazioni Estere, face un casu sistematicu per riduce l'obligazioni internaziunali di l'America, abbandunendu u so rolu di "pulizia mundiale" è cuncintrau nantu à i prublemi ecunomichi è suciali casa. Dapoi u so postu, Trump hà stallatu un muru à a fruntiera US-Messicu, emessu una "pruibizione di viaghjà in Messico", è ritirata da l'Accordu di Parigi nantu à u cambiamentu climaticu, tutti mostranu e tendenzi isolazionisti di a nova amministrazione di i Stati Uniti.
Tempu di Postu: Dec-05-2022